Afectiuni de la A la Z

5 pași ca să previi infarctul


29 iulie 2014 | E.B.






În ziua de azi, problemele cardiovasculare apar chiar și la persoanele tinere, din cauza stilului de viață dezordonat sau a stresului. Află care sunt pașii de urmat ca să ai o inimă sănătoasă!

Mai multă mișcare

Mișcarea, sub orice formă, scade tensiunea arterială și colesterolul rău, întărește mușchii – deci și inima, care este un mușchi - , fortifică vasele de sânge. Prin urmare, urcă zilnic scările în loc să iei liftul sau mergi pe jos câteva stații de autobuz.

Ia vitamină B

Complexul de vitamine B este de ajutor bunei funcționări a inimii. Ajută la fluidizarea sângelui, la menținerea elasticității vaselor sanguine, și ține departe ateroscleroza.

Nu uita de vitamina D

Studii recente arată că deficitul de vitamina D favorizează riscul de infarct și de atac vascular cerebral. S-a mai demonstrat că personele cu hiptertensiune și deficiență de vitamina D sunt de două ori mai susceptibile de a dezvolta afecțiuni cardiace.

Eliberează-te de stres

Mecanismele prin care stresul afectează buna funcționare a sistemului cardiovascular nu a fost încă descoperit, dar influența sa negativă asupra inimii este evidentă. Deci, dacă duci o viață stresantă, încearcă să practici exerciții de relaxare sau de respirație care îți readuc echilibrul emoțional.

Alungă sentimentele negative

Relațiile familiale sau profesionale tensionate cresc mult riscul unui infarct. Emoțiile negative le afectează în principal pe femei: duc la creșterea tensiunii arteriale și slăbesc imunitatea. Prin urmare, numără până la 10 și respiră adânc înainte să te enervezi!


Citește și:

3 cereale-medicament mai puțin cunoscute

Iată cum slăbești sănătos după ce ai născut!




Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia