Remedii naturiste

Alimente care ajută la reducerea trigliceridelor


29 ianuarie 2016 | Alina Costache






Problema principală a celor mai multe persoane, atunci când fac analize de sânge, este faptul că trigliceridele sunt crescute - acesta fiind tipul principal de grăsime în sânge. De multe ori, ele sunt legate de un nivel ridicat de colesterol. 

Trebuie să fii atentă la aceste niveluri și să le tratezi cât mai curând posibil, pentru a preveni bolile cardiovasculare și pancreatita, printre alte probleme de sănătate.

Alimente dăunătoare

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să elimini din dieta ta așa-numitele grăsimi "rele", care sunt de fapt saturate sau grăsimi trans, și care se găsesc în următoarele produse animale sau vegetale:

·        Fast food-urile: acestea sunt realizate cu uleiuri de calitate slabă și grăsimi și sunt, în general, gătite la temperaturi ridicate,

·        Grăsimile din carne,

·        Produse lactate integrale,

·        Margarina și untul: deși margarina este un produs pe bază de plante, din cauza calității ingredientelor sale și, mai ales, a tipului de prelucrare la care este supus, aceasta se transformă într-un produs foarte nesănătos, bogat în grăsimi trans. Untul, pe de altă parte, este bogat în grăsimi animale, dar este, de asemenea, mult mai natural. Deci, dacă ai de ales, alege untul, dar întotdeauna în porții mici.

·        Creme și sosuri cremoase,

·        Nuca de cocos și uleiul de palmier,

·        Produsele de patiserie: acestea conțin cantități mari de grăsimi saturate, împreună cu alte ingrediente, cum ar fi făina și zahărul rafinat, care fac alimentele chiar mai nesănătoase.

·        Mezelurile, în special cele bogate în grăsimi și

·        Alimentele care conțin grăsimi hidrogenate:  citește întotdeauna etichetele tuturor produselor pe care le cumperi.

Grăsimi sănătoase

Este important de subliniat faptul că nu toate grăsimile sunt dăunătoare pentru sănătatea. Organismul trebuie să consume grăsimi, în același mod în care are nevoie de carbohidrați sau proteine, dar ar trebui să consumi doar din cele sănătoase, care sunt bune pentru organism.

Deci, pritre alimentele permise se numără:

·        Uleiurile vegetale, extrase din primă presă la rece, cum ar fi cel de măsline, susan sau de in,

·        Fructele uscate, care conțin, de asemenea, o mulțime de fibre și minerale și

·        Avocado, un fruct foarte hrănitor și extrem de sănătos. 

Aceste alimente ar trebui să fie consumate în fiecare zi, dar cu moderație, mai ales dacă ești supraponderală. 



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Tiberiu - 29 ianuarie 2016 09:04
O afacere profitabila pentru toti! Cum ar fi daca ai avea o afacere a ta, puternica si profitabila? Noi iti oferim un sistem recomandat de catre cei mai mari experti, gata sa-ti aduca si tie castigurile pe care ti le doresti. Solicita chiar acum mai multe informatii, la adresa de email: edanti19@yahoo.com

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia