Diete

Alimente care întăresc firul de păr și previn calviția

11 februarie 2016 | Ela Simion






Măștile cosmetice și cele preparate din ingrediente naturale, dar și tratamentele speciale pentru întreținerea părului nu au efectele scontate, dacă nu ai o dietă adecvată. Mizează pe alimente bogate în nutrimenții de care are nevoie firul de păr, pentru a crește frumos și viguros.

Se spune că ceea ce mănânci spune multe despre starea ta de sănătate, dar și despre studiile pe care le ai. În multe cazuri, dieta își pune amprenta asupra sănătății și adesea nu e de bine.

Încearcă să consumi mai multe alimente bogate în calciu și proteine și evită grăsimile și mâncărurile procesate, dar și pe cele cu mult zahăr. Acestea din urmă degradează părul, îl rărește și chiar stimulează căderea masivă a firelor de păr. Vestea bună este că poți evita aceste probleme, dacă adopți o dietă în care predomină următoarele alimente.

Pește

Corpul tău are nevoie de hidratare din cap până în picioare. Asta înseamnă că și părul trebuie hidratat, ca să nu-și piardă vitalitatea și suplețea. Peștele gras și fructele de mare oferă hidratare în profunzime, datorită acizilor graşi Omega 3, a proteinelor, a vitaminei B12 şi a fierului din conținut. Mănâncă de două ori pe săptămână pește și părul tău va fi mai strălucitor și va cădea mai puţin.

Lactate

Bogate în calciu, caseină și minerale, lactatele şi-au dovedit eficienţa în ceea ce priveşte stimularea creşterii părului. Consumă două gustări pe zi, de exemplu, un pahar cu lapte și un iaurt, și părul tău va fi mai bogat.

Carne de pui

În caz că nu știai, carnea de pui este preferată de nutriționiști pentru dietele de slăbire, dar aceasta aduce mai multe beneficii corpului decât favorizarea procesului de slăbire. Substanțele nutritive din acest tip de carne întăresc firele de păr și îi protejează culoarea naturală. Îţi poţi lua necesarul de proteine şi de fier dacă, de trei ori pe săptămână, consumi carne de pasăre.

Cerealele integrale

Dimineața, la micul dejun, consumă fie pâine integrală, fie cereale. Îți asigură un tranzit intestinal care funcționează la capacitate maximă și îi conferă corpului și părului, deopotrivă, o doză bună de zinc, fier şi vitamine din complexul B, care favorizează creşterea şi regenerarea părului. Toate acestea previn căderea lui.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Mihaela - 11 februarie 2016 12:49
Nou sistem de lucru la domiciliu! Selectam colaboratori pentru lucru la domiciliu si care dispun de circa 3 ore libere pe zi. Este necesar calculator, conexiune la internet, cunostinte minime de operare cu documente word si pdf, navigare pe internet. Oferim un curs rapid de instruire gratuita, pas cu pas, plus indrumare personala. Cereti acum detalii la adresa de email: mihaela_horgos@yahoo.com .
Catalin - 26 februarie 2016 10:55
Eu am incercat mai multe metode impotriva caderii parului, dar parul imi cade in continuare. Pana astazi nu am luat pastile impotriva caderii, dar incepand de azi fac cura cu folixin. Chiar sunt curios daca o sa ma ajute.

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia