Diete

Aşa poţi slăbi la serviciu!


04 ianuarie 2017 | Ela Simion






Ai început în forţă serviciul după concediu şi eşti mai pregătită ca oricând să slăbeşti? Să ştii că poţi pierde kilograme şi când lucrezi. Fii atentă la ce mănânci în pauzele de masă, eventual trece pe o agendă ce alimente consumi şi urmează câteva sfaturi!

Nu este de ajuns să renunţi la făinoase, dulciuri şi grăsimi. Trebuie să îţi monitorizezi atent aportul caloric şi să încerci să mănânci produsele alimentare mai sănătoase. Optează pentru cele proaspete, crude.

Seminţele să-ţi fie gustări!

Ca să nu-ţi apară de la lună la alta câte un colăcel pe abdomen, renunţă să mai ronţăi chipsuri, sticksuri, biscuiţi săraţi şi covrigi în timp ce lucrezi. Bea ceaiuri din plante neîndulcite şi înlocuieşte gustările nesănătoase cu seminţe sau fructe oleaginoase. Poţi alege între migdale, nuci, alune, seminţe de floarea-soarelui.

Acestea sunt bogate în uleiuri sănătoase şi ţin de foame câteva ore bune. Poţi mânca în fiecare zi, la prânz, 50 de grame de astfel de seminţe, combinate cu un iaurt natural mare, un fruct, cu condiţia să nu fie foarte dulce, pentru că are multe zaharuri, şi felii de pâine expandată.

Iată beneficiile consumului de iaurt!

O găseşti în toate magazinele, în special în cele cu profil naturist. Ca să nu cedezi în faţa covrigăriilor aburinde şi a produselor de patiserie, înainte să pleci la serviciu mănâncă un măr sau un alt fruct, care să îţi diminueze senzaţia de foame şi să-ţi facă lupta mai uşoară.

La prânz savurează mereu şi o salată

Poţi scăpa de surplusul de kilograme dacă îţi alegi cu grijă alimentele pe care urmează să le consumi. Chiar dacă îţi ia puţin timp să le prepari decât să le iei de-a gata, e mai sigur să mizezi pe salate. De asemenea, îţi poţi face sandvişuri cu multe legume, precum roşii, salată, castraveţii, rucola, la care adaugi brânzeturi cu conţinut scăzut de grăsimi. În salate poţi combina fasole fiartă cu nuci, morcovi, puţin oţet de mere şi mere răzuite. Nu este nevoie să pui ulei.

3 salate delicioase când eşti la dietă

Seara evită să mănânci cât pentru o zi întreagă

Când ajungi acasă, chiar dacă nu ai avut timp să mănânci pentru că ai avut multe lucruri de făcut la serviciu, încearcă să-ţi păstrezi obiceiul de a mânca moderat. Nu înfuleca şi evită pâinea şi alimentele procesate. Optează pentru cinele dietetice, compuse din brânzeturi nesărate, iaurturi fără fructe sau alte adaosuri calorice şi fripturi de pui, curcan sau peşte.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Adrian Razvan - 04 ianuarie 2017 11:05
Proiect B: viitorul tau e asigurat! Indrazneste! Aici castigi sigur bani! Metoda de lucru usoara! Tinta noastra este Hollywood! Cel mai bun regizor ne asteapta! Bani online pe drumul spre Hollywood! Vrei sa-ti indeplinesti dorintele? Rapid! Hollywood e aici! Castiga si tu bani! Trebuie sa ajungem la Hollywood! Noi avem deja rezultate! Cere acum detalii mai multe la adresa de email: [email protected]
Lupsa - 05 ianuarie 2017 13:29
Oferta excelenta: lucru pe internet. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Cereti acum detalii la adresa de email a unuia dintre coordonatorii echipei noastre:[email protected]


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia