Stil de viata

Cafeaua te ajută să previi depresia

29 septembrie 2011 | Daniela Purcaru






Două cafele băute în fiecare zi te scapă de riscul de a te confrunta cu o depresie. O demonstrează un studiu încheiat recent de oamenii de ştiinţă de la Şcoala de Sănătate Publică de la Harvard.

Ştiai despre cofeină că este un stimulent al sistemului nervos central folosit în întreaga lume şi că este consumată în proporţie de 80% sub formă de cafea?

Un nou studiu a demonstrat ceva în plus: 2-3 ceşti de cafea băute în fiecare zi sunt de nepreţuit pentru sănătatea femeilor pe care le protejează de depresie.

Cercetarea s-a încheiat recent şi a fost realizată de experţi ai Şcolii de Sănătate Publică Harvard începând din anul 1980.

Potrivit „The Times of India", cercetătorii au analizat efectul cafelei asupra a circa 50.800 de femei din Statele Unite ale Americii, care au completat chestionare între anii 1980 şi 2004 privind consumul de cafea.

Au urmat 10 ani de monitorizare a femeilor care au acceptat să participe la studiu. Iată care au fost câteva dintre observaţiile finale ale cercetătorilor!

- S-au depistat aproximativ 2.600 de cazuri de depresie, mai ales la femeile care au băut doar o ceaşcă de cafea sau mai puţin pe săptămână.

- La femeile care au consumat 2-3 ceşti de cafea pe zi s-a înregistrat un risc cu 15% mai mic de a suferi de depresie.

- Cele care au băut mai mult de 3 ceşti de cafea pe zi au prezentat cu 20% mai puţine şanse de a deveni depresive.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!




Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android