Sport

Ce să mănânci înainte de antrenament


18 octombrie 2016 | Alina Costache






Atunci când mergi la sală cu regularitate, te aștepți ca rezultatele să se vadă chiar dacă regimul tău alimentar include în continuare mese nesănătoase. Pentru rezultate optime, trebuie să ai grijă mai ales la ce mănânci înainte de antrenament.

Nu face sport pe stomacul gol. Pentru o oră de sport trebuie să te asiguri că ai mâncat înainte o masă compusă din carbohidrați și proteine, care asigură fluxul de energie din timpul exercițiilor fizice intense și substanțele nutritive care ajută la refacerea masei musculare.

Banane

Sunt bogate în carbohidrați cu acțiune rapidă, care oferă energia pentru o oră intensă de sport. Acestea furnizează și necesarul de potasiu care ajută la menținerea funcției musculare și cerebrale.

Ovăz

Este bogat în fibre, ceea ce ajută la eliberarea constantă de glucide în sânge și, prin urmare, sunt o sursă de energie constantă pe tot parcursul antrenamentului

Cafeină

S-a demonstrat că cei care adoră cafeaua ca mod de trezire se pot bucura de mai multă energie pe parcursul antrenamentului, dacă beau înainte o cană de cafea. Cofeina generează energie, în timp ce previne oboseala și crește metabolismul.

Smoothie de fructe

Piureurile de fructe sunt gustări minunate înainte de exerciții, dat fiind că-s pline de proteine ​​de înaltă calitate, pot fi digerate rapid și sunt combinația perfectă de glucide simple și complexe. Împreună, acestea oferă un flux constant de energie pe parcursul unui antrenament standard.

Albuș de ou

Grăsimile din gălbenușurile de ou sunt metabolizate lent și, prin urmare, este posibil să ai senzația de prea plin în timpul antrenamentului. De aceea, albușurile de ou sunt o opțiune mult mai bună de pre-antrenament. Un singur albuș conține în jur de 4 grame de proteine ​​și zero grăsimi.

Fructe uscate

Aceasta este una dintre cele mai bune opțiuni dacă ai la dispoziție doar câteva minute înainte de antrenament. Carbohidrații simpli îți vor furniza energie instantaneu, fără să te simți grea după masă.

Piept de pui și orez brun

Dacă faci exerciții după prânz sau cină, vrei să mănânci ceva care să îți țină de foame, dar care nici să nu te încurce la efectuarea exercițiilor. Acest meniu este combinația optimă de carbohidrați și conținut scăzut de grăsimi. Carbohidrații complecși din orezul brun ajută la furnizarea de energie, în timp ce carnea de pui sau tofu furnizează proteine ​​pentru refacerea masei musculare după antrenament. Dacă vrei, poți înlocui orezul brun cu quinoa, cartofi dulci sau alte cereale integrale ori legume bogate în amidon.

Iaurt grecesc

Conține o cantitate aproape dublă de proteine față de iaurtul normal și aproximativ jumătate din cantitatea de zahăr din cel obișnuit. Dacă nu ai intoleranță la lactoză, asta ar trebui să îți ofere un impuls de energie.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia