Stil de viata

Ce se întâmplă dacă mănânci banane zilnic


19 mai 2017 | Ariana Maria






Bananele sunt delicioase și le poți combina cu o gamă variată de alimente, cum sunt scorțișoara, mierea, fulgii de ovăz și nucile. În plus, sunt recomandate persoanelor care țin dietă, pentru că au un conținut redus de calorii.

Bananele sunt fructele preferate ale sportivilor, deoarece sunt un stimulent energic și conțin substanțe nutritive care au capacitatea de a atenua oboseala. De aceea, este recomandat să se mănânce o banană pe zi, mai ales dimineața. Află care sunt principalele beneficii ale consumului zilnic de banane.

Sunt nutritive

Datorită substanțelor nutritive pe care le conține, banana este recomandată la micul dejun, fiind ideală pentru începerea zilei cu energie. În plus, fructul conține o cantitate mare de fibre, antioxidanți, minerale (potasiu, magneziu, cupru, mangan), vitaminele B6 și C, carbohidrați și proteine.

Țin sub control nivelul de zahăr din sânge

Dacă alegi bananele mai puțin coapte, prin consumul lor vei reuși să ții sub control indicele glicemic. Însă, dacă suferi de diabet zaharat, este recomandat să eviți bananele foarte coapte. Astfel, vei reduce doza de zahăr pe care-o iei din fruct.

Citește și: Cum se face siropul care scade hipertensiunea

Îmbunătățesc digestia

Banana conține două tipuri de fibre: pectină și amidon. Acești doi compuși îmbunătățesc digestia, deoarece sunt absorbite mai bine substanțele nutritive și eviți astfel constipația. În plus, pectina este foarte bună în protejarea sănătății colonului.

Citește și: Bea apă de ghimbir ca să-ți subțiezi coapsele

Previn afecțiunile cardiovasculare

Potasiul este un mineral esențial, care reglează și echilibrează tensiunea arterială. Dacă obișnuiești să mănânci o banană în fiecare zi, vei preveni dezvoltarea bolilor cardiovasculare.  

Favorizează pierderea în greutate

Bananele conțin foarte puține calorii, sunt hrănitoare și foarte sățioase. Doar adaugă-le în micul dejun împreună cu alte proteine, nuci și o ceașcă de cafea sau ceai. Vei observa că te vei simți mult mai energică. În plus, datorită conținutului bogat de fibre, este îmbunătățită digestia. Încearcă să le mănânci timp de 10 zile. Vei vedea ce efect au asupra organismului.

Credit foto: www.steptohealth.com



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia