Horoscop

Ce spune luna ta de naştere despre sănătate

22 februarie 2016 | Celestia






Nu numai ziua în care te-ai născut, ci și luna îți influențează destul de mult sănătatea de-a lungul întregii vieți.

Corelat cu perioada intrauterină, luna în care te-ai născut poate să indice vulnerabilități la anumite boli. De exemplu, cei născuți primăvara au probleme legate mai mult de sistemul respirator și circulator. Persoanele născute vara trebuie să fie atente la aportul de calciu și la kilogramele în plus, iar cei care au văzut lumina zilei iarna trebuie să facă mai multă mișcare și să reducă nivelul de stres, pentru a nu avea probleme cu inima.

Știai că...

... un studiu britanic realizat la Universitatea din Cambridg a arătat că persoanele născute în iunie, iulie sau august au o greutate mai mare la naștere, sunt înalte și se confruntă mai rar cu probleme de sănătate? Cercetarea a fost realizată prin compararea datelor statistice privind sănătatea a circa 450.000 de femei și bărbați.

Ianuarie

Dacă te-ai născut în această lună înseamnă că ești destul de rezistentă la boli.. Îmbolnăvirile se ivesc din cauza grijilor legate de locul de muncă. Picioarele sunt zone mai sensibile și mici accidente legate de această parte a corpului pot apărea. Te poți confrunta cu alergii, iar stresul la care ești supusă te poate face să suferi de afecțiuni cardiovasculare.

Februarie

Ești puternică, dinamică și nu te confrunți cu prea multe probleme de sănătate. Pot apărea totuși unele afecțiuni ale sistemului circulator, arterită, anemie sau hipotensiune, dacă au o dietă cu multe grăsimi. Pentru a-ți păstra vitalitatea, ai nevoie de proteine, fructe și legume proaspete. Evită băuturile care conțin cofeină în avantajul celor din plante medicinale, care te relaxează.

Martie

Ești sensibilă și ai o constituție fizică fragilă, ceea ce-ți face grea lupta cu bolile. Cele mai multe îmbolnăviri sunt declanșate pe fond nervos și ești vulnerabilă la răceli, sinuzite. Evită sarea, cafeaua, mâncatul în exces și alege alimente bogate în minerale, îndeosebi fier, pentru a te feri de anemie, hipotensiune, inflamații.

Aprilie

Ești predispusă la afecțiunile care afectează zona capului, sinuzită, migrene, probleme legate de dantură. Pentru a te menține în formă, ai nevoie de o dietă echilibrată, din care să nu-ți lipsească alimentele bogate în potasiu, ca broccoli, linte, banane, smochine. Evită sarea și băuturile care conțin alcool.

Mai

Îți place mâncarea bună și riști să iei mult în greutate pe măsură ce avansezi în vârstă, mai ales din cauza sensibilității glandei tiroide. Ești vulnerabilă la răceli, la boli care apar în zona gâtului, ca laringita. Este important să ai o alimentație cu puține grăsimi, zaharuri, amidon, carbohidrați.

Iunie

Vulnerabilă la infecții respiratorii, ca astmul sau bronșita, ești predispusă și la afecțiuni ale sistemului nervos. Starea ta de spirit și gândurile tale îți influențează mult sănătatea, prin urmare evită să te lași cuprinsă de prea multe griji sau de nervozitate. Ai nevoie de o alimentație care să-ți asigure necesarul de minerale, în special de calciu.

Iulie

Stresul și anxietatea au o influență mare și asupra sănătății tale. De asemenea, riști să iei în greutate pe măsură ce înaintezi în vârstă și să ai probleme legate de sistemul digestiv, mai ales în cazul unei diete în care abundă zahărul, sarea, condimentele.

August

Ai o constituție robustă, ceea ce îți asigură longevitatea, dar tinzi să-ți depășești limitele. Atunci, e posibil ca o mare parte dintre problemele tale de sănătate să implice inima sau sistemul circulator. Ai nevoie de o alimentație fără prea multe grăsimi, bogată în minerale, în special fier și magneziu.  

Septembrie

Te îngrijorează excesiv starea ta de sănătate și riști să faci o obsesie din asta. Sistemul nervos și cel digestiv, mai ales regiunea intestinelor sunt zonele tale sensibile. Evită condimentele și dulciurile, iar pentru mai multă energie alege alimentele care-ți conferă potasiu.

Octombrie

În general, ai o sănătate bună. Ești predispusă la afecțiuni ale pielii și zonei lombare, inclusiv ale rinichilor. O dietă echilibrată și grija pentru respectarea odihnei te țin în formă. Optează pentru alimente ca peștele, iaurt degresat, legume și fructe.

Noiembrie

Ești cunoscută pentru energia ta, însă nu ești ferită de îmbolnăviri. Zonele tale vulnerabile sunt sistemul urinar și aparatul reproducător. Te-ar putea ține departe de probleme de sănătate o dietă bogată în proteine și minerale, în special calciu.  

Decembrie

Pentru tine, activitatea fizică este vitală. În lipsa ei, se ivesc probleme de greutate și boli ale ficatului. Printre mineralele de care are nevoie, siliciul îți protejează și pielea. Încearcă să eviți grăsimile și dulciurile care-ți pot afecta sănătatea ficatului.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Georgiana - 22 februarie 2016 22:20
Oportunitate revolutionara pentru toti! Nu stiu daca ai vazut pana acum aceasta oferta, dar te asigur ca e cea mai serioasa la ora actuala! Suntem acum un fenomen in Romania, pentru ca oamenii s-au convins de eficienta acestui sistem, oameni care deja au incasat bani si i-au si cheltuit! Acum poti si tu sa incepi! Te astept sa imi ceri detalii la adresa mea de email: georgianastoica2015@yahoo.com

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia