Stil de viata

Ciocolata, benefică inimii

15 decembrie 2011 | Teo Lozan






Cea mai mare dragoste a femeilor, ciocolata, contraindicată dacă vrei o siluetă perfectă, asigură o bună funcţionare a inimii.

Nu trebuie să consumi o tabletă întreagă pentru a te bucura de beneficiile ei asupra inimii, însă consumul regulat de ciocolată este acum indicat.

Într-un studiu publicat în Journal of Applied Physiology, cercetătorii au descoperit că până şi cele mai mici cantităţi de cacao pot dilata vasele sanguine, îmbunătăţind fluxul sângelui. Cercetătorii susţin că acest lucru poate reduce riscul problemelor cardiovasculare.

Cu toate că cercetările au arătat de mai mult timp că înclinare femeilor către ciocolată ar putea fi benefică, cele mai multe studii nu au luat în considerare cantitatea de ciocolată necesară pentru acest lucru.

Consumând doar 2 grame de cacao (cantitatea conţinută de două bucăţi de ciocolată), poţi reduce riscul bolilor cardiace. Este recomandată ciocolata neagră care are cel puţin 70% cacao. Desigur, cu cât consumi mai multă ciocolată, cu atât efectele asupra inimii vor fi mai rapide.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!




Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android