Afectiuni de la A la Z

Cum poți preveni diabetul


25 ianuarie 2016 | Sânziana Candrea






Diabetul este o afecțiune tot mai prezentă în România, iar cel mai comun este diabetul zaharat de tip II. Trebuie să știm să-l ținem sub control, deoarece glicemia poate crește foarte repede, asta în funcție de ce mâncăm, dacă ne enervăm sau alți factori.

Iată câteva sfaturi pentru a preveni diabetul:

1. Exerciții regulate

Activitățile psihice regulate ne ajută să prevenim sau să controlăm multe probleme, dar și probleme de sănătate, inclusiv accidentul vascular cerebral, sindromul metabolic, diabetul de timp II, deoarece crește densitatea lipoproteinelor sau colesterolul bun, și scade numărul trigliceridelor nesănătoase. Activitățile mențin sângele în mișcare, scade tensiunea, dar și riscul de dezvoltare a bolilor cardiace.

2. Evită alimentele nesănătoase, sărate și cele grase

Mâncarea sărată este mâncarea care nu are nicio valoare nutritivă și este bogată în calorii și nu este benefică pentru sănătate. Gustul bun al mâncării sărate vine de la grăsimile hidrogenate pe care le conține. Grăsimi care duc la obezitate, ateroscleroză, hipertensiune arterială, diabet și boli ale inimii. Consumul de mâncare sărată crește riscul de dezvoltare a diabetului zaharat într-o mare măsură, și ar trebui evitate.

3. Analize de sânge anual, mai ales după 35 de ani

Prin aceste analize păstrezi un control cu privire la glicemie, și ești conștientă de ce trebuie, sau ce ai voie să consumi, și ce nu. Practicarea de exerciții fizice în mod regulat. Acestea te fac să fii mai conștientă de obiceiurile alimentare și exercitarea unui regim, prin luarea de măsuri adecvate pentru a controla nivelul zahărului din sânge.

4. Controlează stresul sau schimbă stilul de viață

Controlarea stresului a devenit extrem de relevant astăzi, deoarece este un catalizator pentru mai multe boli, așa cum este și pentru diabet. Gestionarea nivelului de stres în rândul adulților este un exercițiu extrem de important și regulat, iar yoga este cel mai bun mod de a o face. Schimbarea stilului de viață, cum sunt călătoriile regulate sau orele de muncă neregulate, acestea pot afecta funcționarea normală a organismului, care duce la dezvoltarea de boli, diabetul este una dintre ele.

 5. Menține greutatea corporală normală 

Menține greutatea corporală ca pe înălțime, înălțimea în centimetri, scăzut 100 de gr plus greutatea în kilograme. Atunci când ai greutatea normală, nu trebuie să-ți faci griji. Obezitatea și diabetul merg mână în mână, și prin urmare, menținerea greutății este o parte cheie pentru a preveni dezvoltarea diabetului. Greutatea poate fi verificată în fiecare zi, prin consumul de alimente într-un mod corect și practicarea de exerciții, zilnic, dar și prin limitarea cantității de ingestie de alimente. Dacă greutatea este peste normal, încep să apară problemele de sănătate.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Dan - 25 ianuarie 2016 11:42
Căutăm urgent colaboratori part-time care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email: pauldan.2010@gmail.com
Delia - 25 ianuarie 2016 11:56
Căutăm colaboratori pentru publicare anunțuri care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email: delia.rapeanu@yahoo.com

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia