Diete

Cum să slăbești de la o oră la alta


25 iulie 2014 | Sorina Severin






În timpul regimului fiecare oră este o bătălie câștigată împotriva tentațiilor culinare. Însă, uite ce trebuie să faci pentru a-ți accelerezi pierderea în greutate din oră în oră.

Ora 6

Trezește-te și bea un pahar mare de apă pe stomacul gol. Așteaptă 15 minute după care ia o mică gustare din proteine sau carbohidrați precum o jumătate de banană sau o mână de migdale.

Ora 7

Fă câteva exerciții ușoare precum abdomene, flotări sau genoflexiuni. Așa îți vei pune la treabă metabolismul. Ia micul dejun, bogat în proteine și fibre.

Ora 8

Este timpul să-ți pregătești prânzul. Peștele, carnea de pui sau de curcan și legumele sunt cele mai bune opțiuni.

Ora 9

Umple o sticlă de apă și ai grijă să bei ori de câte ori simți nevoia să ronțăi ceva.


Citește și:

Dieta rapidă pentru plajă

Slăbește cu dieta pe culori


Ora 10

Este vremea gustării. Trebuie să ai în geantă un iaurt natural sau un fruct.

Ora 11

Poți să calculezi câte calorii ai consumat până acum.

Ora 12

Ridică-te de pe scaun ori de câte ori ai ocazia. În loc să trimiți un e-mail, mergi personal și transmite mesajul. Du-te la toaletă pe un drum ocolit.

Ora 13

Scoate prânzul din geantă și mănâncă-l cu înghițituri mici.

Ora 14

Fă o plimbare în jurul clădirii. Te va ajuta să mai consumi câteva calorii.

Ora 15

Te simți stoarsă de energie? Te mai poți răsfăța cu încă o gustare. Ai grijă însă să fie sub 150 de calorii. 3 biscuiți dietetici sunt cea mai recomandată gustare în acest caz.

Ora 16

Prepară-ți o cană cu ceai verde. Aceasta accelerează metabolismul și taie apetitul.

Ora 17

Dacă stai aproape de muncă, mergi pe jos până acasă. Dacă trebuie să iei un mijloc de transport în comun, coboară cu 2-3 stații înainte de destinație și parcurge restul drumului pe jos.

Ora 18

Este cea mai bună oră pentru cină. Aceasta nu trebuie să depășească 300 de calorii. O ciorbă de legume sau o salată se încadrează în acest număr.

Ora 19

Poți să mai faci câteva exerciții, precum cele de dimineață, sau de ce nu, să dai drumul la muzică și să dansezi pentru 15-20 de minute.

Ora 20

În timpul pauzelor de la TV plimbă-te prin cameră.

Ora 21

Este timpul să te pregătești de culcare. După un duș relaxant schimbă-te direct în pijamale.

Ora 22

Este ora indicată pentru somn, iar cele 8 ore de odihnă pe noapte te vor ajuta să scapi mai repede de kilogramele în plus.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia