Ingrijire

Cum stimulezi colagenul în mod natural


19 aprilie 2017 | Ariana Maria






Colagenul din piele este format din țesuturi conectate între ele, care sunt responsabile de frumusețea tegumentului. Deoarece cantitatea de colagen începe să scadă treptat odată cu înaintarea în vârstă, trebuie să facem câteva modificări în alimentație.

Bea mai multă apă

Apa funcționează ca magie în stimularea producției de colagen din piele. Ea conține anumite elemente nutritive care sunt capabile să sporească formarea fibrelor, care cresc nivelul de colagen și care reîntineresc celulele pielii. În plus, elimină toxinele acumulate în organism. Așadar, bea între 8 și 10 pahare cu apă zilnic.

Mănâncă legume roșii

Toate tipurile de legume și în special cele roșii sunt extrem de benefice și au capacitatea de a restabili colagenul din piele. Ardeiul gras roșu, varza și sfecla roșie sunt surse bogate de antioxidanți care încetinesc procesul de îmbătrânire al pielii.

Mănâncă mai mult morcov

Fiind sursă de vitamina C, un pahar de suc de morcovi pe zi ajută în stimularea producției de elasticitate și colagen din piele. În plus, previne acneea și îmbunătățește tonusul pielii. Datorită acestor beneficii, morcovul este ingredientul care se folosește în ultima perioadă în tratamentele și măștile faciale.

Consumă produse din soia

Soia conține antioxidanți extrem de puternici, care încetinesc procesul de îmbătrânire și care stimulează producția de colagen. După mai multe cercetări s-a dovedit că laptele de soia și brânza sunt foarte sănătoase.

Usturoiul 

Conține sulf și acizi care au capacitatea de-a reconstrui țesuturile pielii deteriorate și de-a produce treptat colagen. Include zilnic în alimentație usturoiul!

Credit foto: www.fustany.com



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Mihaela - 19 aprilie 2017 19:51
Urgent castiguri online! Cautam urgent persoane serioase care vor sa lucreze acasa, cate 2 ore pe zi, pentru castiguri in timpul liber. Cereti mai multe informatiila adresa noastra de email : [email protected]

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia