Diete

Dieta cu grepfrut, simplă și eficientă


04 decembrie 2014 | Sorina Severin






Era una dintre cele mai populare diete în anii ̓ 80, dar încet, încet a început să fie dată uitării. Totuși, este recomandată celor care doresc să scape într-un timp scurt de cât mai multe kilograme.

Este destul de greu de ținut, dar cu voință, poți avea silueta mult visată în doar câteva săptămâni. Vei consuma între 1200 și 1500 de calorii zilnic timp de 12 zile cu o pauză de 2 zile. Este bazată pe consumul de alimente bogate în proteine și sărace în carbohidrați.


Citește și:

3 principii alimentare admise la dietă

Cum să-ți menții silueta în funcție de zodie


De asemenea, este recomandat să mănânci fructe și legume bogate în fibre pe care să le combini, bineînțeles, cu cât mai mult grepfrut. Ideal este să mănânci câte o jumătate de fruct la fiecare masă și să-l incluzi la gustări. Va accelera arderea caloriilor și va scădea nivelul de zahăr și de grăsimi din sânge.

Acest lucru este esențial în timpul dietei, deoarece s-a dovedit că un nivel scăzut al insulinei nu lasă organismul să transforme grăsimile în energie, ci dimpotrivă permite depozitarea lor sub formă de celule grase. Un nivel echilibrat al zahărului scade și apetitul, deci vei mânca mai puțin și nu vei simți constant nevoia să ronțăi câte ceva.

Plan de dietă:

Mic dejun. O salată de fructe dintr-o jumătate de grepfrut, o banană mică, un măr și o portocală. Sau o poți combina cu o porție de fulgi de ovăz amesecați cu iaurt degresat.

Pranz: Carne slabă la grătar cu o garnitură de legume fierte sau preparate pe abur peste care storci o jumătate de grepfrut.

Cina: O salată din legume peste care ai adăugat puțin ulei de măsline și, bineînțeles, sucul de la un grepfrut.

Gustare. Fructe proaspete, în special citrice.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia