Diete

Dieta cu lămâie – slăbește 5 kg în 2 săptămâni


09 februarie 2016 | Sânziana Candrea






Dacă vrei să slăbești, trebuie să alegi cea mai eficientă dietă care să ofere cele mai bune rezultate. Dieta pe bază de lămâie este una dintre cele mai eficiente și a devenit una extrem de populară.

Ținerea unei diete poate fi o provocare pentru unele femei, dar de obicei este una simplă și foarte eficientă. Ceea ce o face așa de splendidă este faptul că te ajută să slăbești repede și ușor, dar în același timp detoxifică organismul.

Tot ce trebuie să faci este să bei un pahar de apă cu lămâie pe stomacul gol în fiecare dimineață. Acest obicei trebuie să fie repetat în mod regulat timp de două săptămâni. După 14 zile vei fi mai subțire și mai sănătoasă, deoarece ai eliminat toate toxinele din corp.

Lămâia este un citric bogat în vitaminele A, B, B6 și C, dar și în mineral precum calciu, magneziu, potasiu, fosfor, seleniu, sodiu, fier, în plus, conține și acid citric, proteine și antioxidanți, toate fiind substanțe nutritive necesare organismului.

Programul dietei pe bază de lămâie:

Prima dată se bea paharul cu apă și suc de lămâie dimineața pe stomacul gol, dar în cantități diferite. Mai sunt sugerate câteva exerciții cadio foarte eficiente, exerciții diferite pentru fiecare zi, care vor accelera procesul de pierdere a kilogramelor.

Ziua 1

Bea sucul de la o lămâie diluat într-o cană cu apă.

Exercițiu: Folosind puterea picioarelor și a șoldurilor, sari cât poți de sus, în timp ce ridici și mâinile. Lasă ca mușchii să absoarbă impactul. Repetă acest mic exercițiu 40 de secunde, apoi te odihnești 20 de secunde.

Ziua 2

Bea un pahar de apă diluat cu sucul de la 2 lămâi.

Exercițiu: Începe printr-o poziție de fandare, piciorul drept înainte, piciorul stâng înapoi, ambii genunchi să formeze un unghi de 90 de grade. Sari în sus și trece picioarele în aer, aterizând cu o fandare cu piciorul stâng înainte și cel drept în spate. Repetă această mișcare timp de 40 de secunde, apoi te odihnești 20 de secunde.

Ziua 3

Bea sucul de la 3 lămâi pe care îl diluezi în 3 căni de apă proaspătă.

Exercițiu: Pune pe podea o greutate și ghemuiește-te în partea dreaptă a acesteia, aducând vârful degetelor de la mâini pe podea. Sari cu ambele picioare, aterizând cu piciorul stâng lângă greutate. Repetă 40 de secunde, apoi te odihnești 20 de secunde.

 Ziua 4 

Stoarce 4 lămâi pe care le diluezi în 4 cești de apă proaspătă.

Exercițiu: Începe într-o poziție scândură și ridică piciorul drept spre umărul stâng, aterizează cu genunchiul îndoit și du piciorul drept în spate până atingi mâna stângă. Revii la poziția de scândură, și faci la fel, doar că începi cu piciorul drept și apoi cu piciorul stâng, timp de 40 de secunde fiecare mișcare.

Ziua 5

Stoarce sucul de la 5 lămâi și-l diluezi în 5 căni cu apă proaspătă.

Exercițiu: Stai pe spate și ține mâinile în șold. Lasă-te pe spate în timp ce ridici picioarele în sus. Revin-o la poziția inițială și ridică-te în picioare, folosind mâinile pentru a te ajuta. Adaugă intensitate prin mișcarea mâinilor în sus și-n jos la fiecare mișcare. Repetă 40 de secunde, și apoi, te odihnești 20 de secunde.

 Ziua 6 

Stoarce sucul de la 6 lămâi, pe care-l diluezi în 6 pahare de apă proaspătă.

Exercițiu: Așează-te în poziția de flotări, execută câteva mișcări, cât mai repede, alternativ. Atinge degetele de la picioare pe podea, cu fiecare trecere. Repetă 40 de secunde, și apoi te odihnești 20 de secunde.

Ziua 7

Bea sucul de la 3 lămâi diluat în 10 cești de apă. Mai mult de atât, în ziua a șaptea, ar trebui să adaugi o lingură de miere în băutură, și savureaz-o pe tot parcursul zilei.

Exercițiu: Pune piciorul drept lateral și îndoaie genunchiul stâng în fandare, mergând la un nivel în care poți atinge podeaua cu mâna. Treci rapid picioarele în aer pentru a trece fandarea pe partea cealaltă. Repetă 40 de secunde, apoi te odihnești 20 de secunde.

Ziua 8

Bea sucul de la 6 lămâi diluat în 6 pahare de apă.

Exercițiu: Sărituri în lungime – sari înainte în măsura în care poți ateriza cu ambele picioare, aterizând cu genunchii moi. Sari în lungime în direcția opusă. Repetă, sărind înainte și înapoi, 40 de secunde.

 Ziua 9 

Sucul de la 5 lămâi diluat în 5 căni cu apă proaspătă.

Exercițiu: Stai ghemuită și pune mâinile pe podea la picioare. Într-o mișcare explozibilă, sari îndepărtând picioarele și mâinile. Adaugă un salt la sfârșit pentru mai multă intensitate. Repetă 40 de secunde, și apoi te odihnești 20 de secunde.

Ziua 10

Sucul de la 4 lămâi diluat cu 4 cești cu apă proaspătă.

Exercițiu: Sari drept, aterizând cu piciorul drept în față, apoi imediat fă un salt lateral spre stânga, sărind în măsura în care poți păstra o distanță mică față de sol. Repetă aceste mișcări 40 de secunde, apoi te odihnești 20 de secunde.

Ziua 11

Sucul de lămâie de la 3 lămâi diluat în 3 căni de apă proaspătă.

Exercițiu: Adu genunchiul stâng până la piept, în timp ce cotul drept îl duci spre genunchi. Adu piciorul drept în jos, și du-l lateral spre piciorul stâng, și faci la fel și cu celălalt timp de 40 de secunde.

Ziua 12

Sucul de lămâie de la 2 lămâi diluat cu 2 pahare de apă proaspătă.

Exercițiu: Începe într-o poziție ghemuit și sari în sus, în tinp cu înconjori genunchii cu brațele, și revii la poziția inițială. Sari din  nou, de data aceasta începe cu brațul stâng. Continuă alternativ timp de 40 de secunde, și apoi reapaus 20 de secunde.

Ziua 13

Sucul de la o lămâie diluat cu o cană de apă.

Exercițiu: Stai dreaptă cu un picior în față. Atinge cu degetele mâinii drepte degetele piciorului stâng, repede, fără să îndoi genunchiul, apoi faci la fel cu cealaltă mână și cu celălalt picior. Repetă 40 de secunde alternativ, apoi repaus 20 de secunde.

 Ziua 14 

Repetă același procedeu ca în ziua a șaptea. Amestecă sucul de la 3 lămâi diluat în 10 cești cu apă proaspătă și o lingură de miere, băutură pe care o savurezi întreaga zi.

Exercițiu: Ține picioarele apropiate și împinge piciorul drept și fă un pas în partea stângă, în timp ce deschizi larg brațele în sus. Acum împinge piciorul stâng în partea dreaptă, lateral. Sari foarte aproape de sol și fă pașii mari pentru a ridica rata de bătăi a inimii. Repetă 40 de secunde, apoi repaus 20 de secunde.

Info:

Reține că este important să bei această băutură cu cel puțin o oră înainte de mese. Dacă este posibil, ar trebui să bei tot dintr-o dată. Dacă nu reușești, încearcă să bei mai mult dimineața. În plus, nu este recomandat să bei apă cu lămâie în timp ce mănânci.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Carmen - 09 februarie 2016 11:32
Castigati imediat, din prima luna! 100-285 de euro lunar! Avem nevoie urgent de persoane care sa colaboreze cu noi, pentru o activitate usoara, part-time sau full-time, la alegere, cu castiguri de 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), acum, din prima luna! Oferim si cerem cea mai mare seriozitate! Oferta valabila pentru capitala si provincie. Cand doriti mai multe informatii, contactati unul dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email: carmen_otilia@yahoo.com
Gavril - 09 februarie 2016 19:30
Castiguri! 100-285 de euro lunar! Cautam urgent colaboratori care vor sa castige 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), acum, din prima luna! Oferta este pentru toate localitatile tarii. Lucrati in timpul liber sau full-time, la alegere. Activitatea este foarte usoara. Cerem si oferim seriozitate! Pentru informatii, solicitati detalii unuia dintre membrii echipei noastre, la adresa de email gavril.georgiu@gmail.com
Costel - 09 februarie 2016 20:25
"Stai pe spate... și ...lasă-te pe spate..." Oarecum, păcatele mele?
Any - 10 februarie 2016 22:20
BANI CU PASI SIMPLI! Ce poate fi mai simplu decat sa castigi bani in timpul liber, fara stres, fara sefi, fara obligatii, chiar si fara sa recrutezi alti oameni? Sigur ar trebui sa te intereseze asta! Aici avem oferte de lucru la domiciliu pentru toti! Trebuie doar sa te hotarasti repede si sa incepi acum! Noi te ajutam sa reusesti! Trimite urgent o cerere prin care sa soliciti detalii la adresa de email: quayca@yahoo.co.uk

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia