Diete

Dieta dulce cu fructe


01 septembrie 2014 | Monica Georgescu






Te-ai săturat de curele de slăbit seci şi fără gust? Poţi încerca dieta care include fructe, gândită astfel încât să scapi de toxine şi să arăţi minunat. Şi, dacă o „completezi“ cu câteva exerciţii fizice, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Ziua 1

Mic dejun: 100 g fulgi de ovăz combinaţi cu o lingură de seminţe de floarea-soarelui, 100 ml suc de portocale, un pumn de cireşe
Gustare: un măr
Prânz: două felii de pâine cu tărâţe, o bucată de somon, cât palma, cu frunze de salată verde şi suc de lămâie, 100 g iaurt degresat şi o lingură cu miere
Gustare: o piersică
Cină: o porţie de ficat înăbuşit, câteva ciuperci sotate, un pumn de fructe de pădure, un iaurt degresat.

Ziua 2

Mic dejun: o felie de pâine albă, un ou fiert moale, 100 ml suc de portocale
Gustare: o salată de fructe (măr, kiwi, portocală)
Prânz: o porţie de fasole verde fiartă, alături de o salată verde şi o felie de pâine integrală
Gustare: câteva smochine
Cină: o bucată de carne slabă fiartă şi morcovi înăbuşiţi cu salată de andive.

Ziua 3

Mic dejun: două felii de pâine, două bucăţi brânză degresată, o caisă
Gustare: o portocală
Prânz: salată de sfeclă, morcovi şi verdeţuri, o porţie de orez cu o bucată de piept de pui la grătar
Gustare: o mână de căpşuni
Cină: dovlecei şi ardei gratinaţi până la săturare.

Ziua 4

Mic dejun: 100 g de biscuiţi dietetici, un pumn de seminţe de floarea-soarelui
Gustare: 15 migdale şi suc de portocale
Prânz: o felie de pâine de secară, o salată cu ton şi dressing de lămâie
Gustare: un pumn de cireşe   
Cină: o bucată de pui fiert cu varză de Bruxelles şi broccoli.

Ziua 5

Mic dejun: o omletă fără ulei, câteva bucăţele de brânză degresată, o felie de pâine prăjită şi o roşie  
Gustare: o piersică
Prânz: supă cu găluşte de griş, o porţie de friptură de vită pe grătar şi o salată verde
Gustare: un pumn de dude   
Cină: mâncare de mazăre cu  iaurt degresat.

Ziua 6

Mic dejun: un iaurt cu cereale integrale, două felii de pâine cu humus
Gustare: două nectarine
Prânz: o ciorbă de legume şi o porţie de orez fiert cu salată de sfeclă roşie
Gustare: o pară   
Cină: o bucată de piept de pui pe grătar
cu doi cartofi fierţi cu puţin unt şi pătrunjel.

Ziua 7

Mic dejun: un iaurt degresat cu cereale  integrale, două felii de pepene galben
Gustare: un avocado
Prânz: o porţie de tocăniţă de ciuperci, două felii de pâine prăjită, un iaurt cu fructe de pădure
Gustare: fresh de portocale
Cină: peşte la grătar cu un cartof copt şi zeamă de lămâie.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia