Diete

Dieta Stillman - Iată ce implică!


04 martie 2016 | Ariana Maria






Cauți o dietă pentru a slăbi? Dieta Stillman este cea mai bună și cea pe care trebuie să o încerci. Această dietă revoluționară a fost proiectată de Dr. Irwin Maxwell Stillman, un medic renumit, care și-a dedicat întreaga viață pentru a trata persoanele care suferă de obezitate.

Acesta este un plan de dietă care chiar funcționează și se bazează pe teoria unei diete simple. Implică un echilibru între consumul de carbohidrați care trebuie să fie unul scăzut și mesele să nu conțină grăsimi. Acesta este principiul după care dieta Stillman funcționează.

Pune accentul pe atingerea unui echilibru corect de carbohidrați, proteine și grăsimi. De-a lungul anilor, de cât timp lucrează cu persoane supraponderale, dr. Stillman a constatat că persoanele care au avut un consum scăzut în alimente grase și carbohidrați, au reușit să slăbească mai repede.

Dieta este bazată pe un consum de 30 de proteine pe zi, în timp ce metabolismul este stimulat și le digeră. Astfel, funcția digestivă devine un impuls necesar. Stillman a încercat această dietă și a reușit să slăbească 23 de kilograme. În acest timp a crescut aportul de proteine la 90 % pe zi. Planul poate fi restrictiv, dar are rezultate. Această dietă te ajută să slăbești și 5 kilograme pe săptămână.

Planul dietei Stillman:

Alimentele pe care o să le consumi în timpul acestei diete o să te facă mai energică. Este ca o magie. Dieta Stillman implică 6 mese mici pe zi, în loc de 3 mese bogate în alimente. Această diviziune a porților de alimente pe parcursul zilei declanșează procesul de cetoză vital în organism.

Dacă organismul nu obține cantitatea necesară de carbohidrați pe care-i folosește, trebuie să intre în faza de cetoză, deoarece carbohidrații sunt sursa primară de energie pentru întregul corp. Atunci începe să se alimenteze cu grăsimi, care sunt stocate în interior, stimulând astfel pierderea kilogramelor. O dietă scăzută în carbohidrați face ca organismul să se alimenteze din rezervele de grăsime.

În acest plan cea care este importantă este proteina. Dacă simți că pierzi elemente nutritive sau micronutrienți în acest timp, poți lua suplimente de vitamine pentru a compensa deficitul. Dacă incluzi mai multă proteină în dietă, șansele de deficiență sunt scăzute.

Alimente recomandate pentru dieta Stillman:

Am spus deja că trebuie să consumăm mai multe proteine în fiecare zi, și probabil te întrebi ce alimente poți consuma. Sunt recomandate alimentele bogate în proteine. Acestea includ brânză scăzută în grăsimi, carne macră, ouă fierte moi sau tari, pește slab cum este codul, alimente cu un conținut caloric scăzut, homari, crabi, creveți sau stridii.

Aceste alimente sunt bogate în proteine și țin foamea la distanță. Așa că, se vor păstra porțiuni mai mici de proteine, care vor păstra aportul de alimente, îl va ține sub control.

La fel ca în orice altă dietă, este recomandat consumul de apă pentru a menține organismul hidratat. Atunci când începi o dietă scăzută în carbohidrați, s-ar putea să suferi de deshidratare. De aceea, trebuie să bei 8-10 pahare de apă pe zi. În acest timp, consumi și cafea sau ceai.  

Alimente pe care trebuie să le eviți:

Așa cum am spus mai devreme, dieta Stillman elimină o serie de alimente pe care le consumi în mod frecvent. Aici este o listă a unor astfel de alimente:

Alimente care adaugă gust:

Dieta Stillman nu include consumul de alimente bogate în grăsimi și carbohidrați, cum sunt sosurile, maioneza, ketchup-ul și alte produse similare, care adaugă gust mâncării. Cu toate acestea, adăugarea de condimente și ierburi pentru a adăuga aromă este permisă.

Alimentele grase

Dieta elimină toate alimentele grase, cum sunt margarina, carnea grasă, alimente prăjite, produse lactate bogate în grăsime, sosurile.

Alimente bogate în zaharuri

Sunt interzise toate tipurile de zaharuri rafinate sau naturale. Cu excepția zahărului brun, toate celelalte, cum sunt zahărul alb, siropul de porumb, siropul de zahăr de trestie de zahăr, zahăr natural și soiuri diferite de zaharuri rafinate, bomboanele, sucurile de fructe, deserturile dulci, sunt excluse.

 Alimente bogate în amidon 

Alimentele care sunt bogate în amidon, inclusiv grâul integral, legumele, cartofii, pâinea albă, nu trebuie să nu se găsească la masă.

Credit foto: www.stylecraze.com



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Tiberiu - 04 martie 2016 08:52
Ai un scop in viata ? …Vrei sa faci parte din ceva maret si unic cu impact mondial in ce priveste cartile electronice ?…Vrei sa castigi bani muncind acasa cand doresti tu si facand parte dintr-o echipa profesionista si motivata ? … cum, detalii poti obtine aici : edanti19@yahoo.com
Alexandru - 04 martie 2016 14:41

Urgent! Castigati bani din prima luna! 100-285 de euro lunar! Cautam de urgenta oameni foarte seriosi care vor sa munceasca si sa castige 100 de euro lunar (part-time) sau 285 euro lunar (full-time), din prima luna, intr-o colaborare usoara si placuta, in timpul liber sau full-time. Pentru mai multe informatii, solicitati acum detalii unuia dintre membrii echipei noastre, la una dintre adresele noastre de email: dbrnalexandru@yahoo.com

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia