Stil de viata

Dietă vs Sport: care reduce riscul de deces mai mult?

07 decembrie 2011 | Elena Diaconu






Pentru a reduce riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare este important să acordăm atenţie dietei şi să facem cât mai mult sport. Am tot auzit astfel de sfaturi şi încă le mai auzim. Însă, care dintre acestea are cel mai mare impact asupra sănătăţii noastre?

Un studiu publicat în Jurnalul Aosciaţiei Americane a Inimii arată că exerciţiile fizice sunt mult mai importante decât dieta atunci când vine vorba de menţinerea inimii sănătoase. Persoanele care fac sport în mod regulat, la un nivel ridicat reduc riscul de a devolta afecţiuni ale inimii care pot cauza decesul.

Odată cu înaintarea în vârstă, muschii se atrofiază, de aceea este indicat să se practice sport, în special exerciţii cardiovasculare care ajută la intărirea muşchiului inimii.

Astfel, optarea pentru un program de exerciţii fizice este mult mai important decât o dietă strictă, potrivit cercetătorilor. Cu cât se depune mai mult efort fizic, cu atât se reduce riscul de deces cauzat de apariţia afecţiunilor cardiovasculare.

Oamenii de ştiinţă au observat că cei 14 mii de bărbaţi, cu vârsta medie de 44 ani, au redus cu 19% riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare şi a atacurilor cerebrale şi cu 15% riscul de a deceda din cauza altor boli.
 



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!




Ştiri Femei Servicii Ştiinţă şi cultură Afaceri Aplicaţii mobile






Adevărul Adevărul TV ADS Adevărul Spania Adevărul Italia Adevărul Europa Adevărul Moldova Click! Click FM Blik Blik Sekret Suplimente Foreign Policy Click! pentru Femei Click! Sănătate Tango OK! Magazine Click! Poftă Bună Blik Women Blik Health Blik Cooking AdevărulShop AnuntExpres Coduri Poştale Mica Publicitate Reteaua Tetatet Historia Dilema veche Ştiinţă şi tehnică Filmele Adevărul Caţavencii Forbes Adevărul iPhone Adevărul iPad Adevărul Android