Diete

Gustări sub 200 de calorii

20 septembrie 2013 | Sorina Severin






Atunci când îți pregătești pachetul pentru serviciu, te gândești că e greu să găsești ceva sănătos, sățios și de preferință cu cât mai puține calorii. Însă trebuie doar să știi cum să combini alimentele!

Este bine să te gândești că gustările sunt niște „mini-mese” care oferă doza ta zilnică de calorii. Totodată, este indicat să mănânci doar când îți este foame și nu atunci când ești plictisită sau stresată. În acest caz este bine să-ți ocupi timpul cu o activitate mai plăcută cum ar fi o plimbare.

Ține cont de ceea ce ai mâncat înainte, iar dacă ai consumat ceva bogat în calorii, încearcă să compensezi cu produse mai ușoare. Este important să conștientizezi și mărimea porțiilor, iar din acest motiv ar trebui să nu mănânci direct din recipient, ci să-ți pui pe o farfurie. Pentru a menține greutatea sub control, mesele la ore fixe sunt esențiale, acestă regulă aplicându-se și în cazul gustărilor.

Citește și:

Sugestii alimentare pentru mama de dimineață

Dieta cu fructe de pădure

Variante de gustări sub 200 de calorii.

  • O lingură de unt de arahide și un măr de mărime medie;
  • O cană de supă de roșii și câteva crutoane;
  • Un castron de floricele de porumb cu 3 linguri de parmezan;
  • Un cartof copt cu brânză degresată;
  • Un cocktail de fructe din lapte degresat, o jumătate de cană de căpșuni congelate și o jumătate de banană;
  • Un sandwich din două felii de pâine integrală, o bucată de friptură de curcan și o felie de brânză ușoară;
  • O ceașcă de ciocolată caldă făcută cu lapte degresat și o prăjitură cu ovăz;
  • O felie de pâine integrală cu cremă de ciocolată.


Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Ariete Atelier - 19 septembrie 2013 05:56
Super...acum mi-e foame :))

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia