Jurnal de dieta

Alimente de evitat dacă ai pietre la rinichi

23 June 2017, Autor: Diana Bescuca
Dureroase și periculoase, pietrele la rinichi afectează 1 din 10 persoane. Pe lângă durerea intensă pe care o provoacă boala numită litiază renală are o incidență mare a recurenței, revenind în circa 70% din cazuri. Din acest motiv, se impune urmarea unui regim alimentar.   » citeste mai mult

Semne ale lipsei de Omega-3 din organism

Grăsimile Omega 3 sunt esențiale pentru sănătatea organismului nostru. Un studiu recent a arătat însă că majoritatea femeilor suferă de deficiență de Omega 3, ceea ce le predispune la apariția unor simptome precum insomniile sau pielea uscată, precum și a altor simptome care pot duce la riscul unui infarct cardiovascular. » citeste mai mult

Top 5 alimente care te ajută să arzi calorii

Ți-ai propus să pierzi în greutate, dar tot ce ai încercat până acum a fost în zadar? Include aceste alimente în programul tău de slăbire și vei obține rezultate pozitive! » citeste mai mult

Tipuri de ovăz pentru o alimentație sănătoasă

Recomandat de toți nutriționiștii la micul dejun sau înainte de culcare, ovăzul îmbunătățește sănătatea și starea de spirit! Iată care sunt tipurile de ovăz! » citeste mai mult

Cura cu fructe

Dacă-ți dorești să dai rapid jos 3-4 kilograme, cura cu fructe poate fi varianta potrivită pentru tine. În plus, efectele vor fi vizibile și la nivelul pielii, care va deveni strălucitoare și parcă mai tânără. » citeste mai mult

Ce să mănânci la cină ca să topești grăsimile

Cina este extrem de importantă dacă ești preocupată de siluetă și ți-ai propus să dai jos câteva kilograme. De multe ori poți strica întreaga dietă dacă faci alegeri nepotrivite, încât degeaba ai mâncat curat în timpul zilei, dacă ultima masă a fost greșit aleasă. Iată 3 idei de meniu! » citeste mai mult

În formă maximă la plajă!

Este firesc să își dorești să arăți bine la plajă -  iar atunci când kilogramele în plus îți dau bătăi de cap, e bine să le ataci, ajutându-te de un plan riguros. Chiar dacă înseamnă să renunți la micile plăceri, rezultatele îți vor oferi cea mai grozavă răsplată! » citeste mai mult

Ce poți prepara la cină sub 300 de calorii

De cele mai multe ori, chiar dacă ai mâncat sănătos și în cantități potrivite de-a lungul zilei, poți strica tot optând pentru o cină copioasă, devenită o bombă calorică pentru corpul tău. Descoperă câteva idei de meniuri delicioase și prietenoase cu silueta ta! » citeste mai mult

Află secretele tinerei care a slăbit 92 de kilograme iar acum arată uimitor

Simone Anderson, o tânără de 26 de ani din Noua Zeelandă a reușit să slăbească 92 de kilograme, devenind astfel un model pentru multe femei care doresc să își schimbe modul de viață. » citeste mai mult

Beneficiile alimentelor cu soia

Pe rafturile marilor magazine găsești lapte, brânză (tofu), pateu, salam şi multe altele, toate realizate pe bază de soia. Află ce beneficii îţi aduce această sursă excelentă de proteine şi de ce este bine să o incluzi în alimentaţia ta. » citeste mai mult

Cel mai sănătos ulei pentru prăjit

Prăjirea nu este cea mai sănătoasă metodă de a prepara alimentele, însă este o alternativă foarte gustoasă. Cu toate acestea, nu toate tipurile de ulei sunt la fel de bune pentru prăjit. Uleiurile vegetale nu ar trebui refolosite la prăjit, deoarece pot dăuna foarte grav sănătății. » citeste mai mult
Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >

  • RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia