Jurnal de dieta

Beneficiile alimentelor cu soia

27 March 2017, Autor: Florentina Ionescu
Pe rafturile marilor magazine găsești lapte, brânză (tofu), pateu, salam şi multe altele, toate realizate pe bază de soia. Află ce beneficii îţi aduce această sursă excelentă de proteine şi de ce este bine să o incluzi în alimentaţia ta. » citeste mai mult

Cel mai sănătos ulei pentru prăjit

Prăjirea nu este cea mai sănătoasă metodă de a prepara alimentele, însă este o alternativă foarte gustoasă. Cu toate acestea, nu toate tipurile de ulei sunt la fel de bune pentru prăjit. Uleiurile vegetale nu ar trebui refolosite la prăjit, deoarece pot dăuna foarte grav sănătății. » citeste mai mult

Creierul poate fi antrenat să prefere o dietă sănătoasă

Creierul poate fi antrenat, astfel încât să prefere o dietă bazată pe alimente sănătoase, sărace în calorii, în detrimentul mâncărurilor de tip fast-food, conform unui studiu al cercetătorilor britanici. » citeste mai mult

Curele de slăbire pot accentua stările de depresie

Cele mai multe dintre persoanele care se apucă de cure de slăbire fac acest lucru pentru că sunt de părere că astfel viaţa lor se va schimba în bine. Însă, nu de puține ori, socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. » citeste mai mult

Cu ce înlocuiești alimentele care conţin colesterol

Există anumite mâncăruri care conțin colesterol și care, consumate în exces, îți pot pune în pericol sănătatea. Acestea pot fi înlocuite cu alimente mult mai sănătoase. » citeste mai mult

Evaluarea finală: rezultatele unui stil de viață sănătos

Participantele la campania „Vara asta poţi să ajungi la silueta mult visată“,Denisa şi Andreea, au ajuns la capătul primei etape. După opt săptămâni de dietă și tratamente corporale, ele ne dezvăluie câte kilograme au slăbit până acum și cum va arăta viața lor de aici înainte. » citeste mai mult

A opta săptămână: Noua noastră viaţă e atât de frumoasă!

Așa cum v-au obișnuit, câştigătoarea campaniei noastre „Vara asta poţi să ajungi la silueta mult visată“, Denisa Speriatu, şi redactorul-şef al revistei „Click! pentru femei“, Andreea Glodea, îţi povestesc experienţele lor în încercarea de a urma un stil de viaţă sănătos.  » citeste mai mult

Vitamina C, indispensabilă în regimul tău alimentar

Stres, efort fizic şi intelectual intens, poluarea din mediul înconjurător... toate acestea nu fac altceva decât să ne răpească din rezervele de vitamina C, fără de care ne simţim obosiţi şi vlăguiţi. Ca aceste rezerve să rămână constante, există o soluţie la îndemâna oricui. » citeste mai mult

Rucola, un aliat de preţ la dietă

În bucătăria mediteraneană, rucola este una dintre verdeţurile de bază. Chiar dacă are un gust uşor amărui, merită s-o integrezi şi tu în dieta ta, mai ales că e bogată în vitamine şi săracă în calorii. » citeste mai mult

Ţine colesterolul în frâu!

Atunci când alimentaţia este compusă din mai multe grăsimi animale, ficatul produce mai mult colesterol decât e nevoie, iar în timp acesta se depune pe artere, ducând la apariţia bolilor cardiovasculare. Un plan alimentar sănătos reduce colesterolul, dar ai nevoie şi de câţiva adjuvanţi pe care te poţi baza. » citeste mai mult

3 salate delicioase la dietă

Salatele sunt nelipsite din orice cură de slăbire, pot fi folosite pe post de garnitură la fripturile la cuptor ori la grătar, pot fi savurate la micul dejun ori chiar la cină. Descoperă şi tu trei combinaţii delicioase şi săţioase. » citeste mai mult
Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • >

  • RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia