Stil de viata

Scade tensiunea arterială în mod natural!


10 februarie 2016 | Alina Costache






Te-ai întrebat vreodată cum poți reduce tensiunea arterială în mod natural? Studiile arată că este foarte important să introduci în regimul tău alimente sărace în sodiu și bogate în cel puțin două din cele trei minerale de bază: calciu, magneziu și potasiu. 

Adaugă în dieta ta următoarele alimente pentru a reduce aproape la jumatate riscul de accident vascular cerebral și de infarct miocardic. 

Fasole albă

O cană de fasole albă oferă 13% din doza zilnică recomandată de calciul, 30% din cea de magneziu și 24% din necesarul zilnic de potasiu. Poți utiliza alimentul la garnituri, supe sau mâncăruri de bază. De altfel,  este o alegere excelentă pentru vegetarieni, fiind o sursă importantă de proteine. Alege conserve fără adaos de sare sau gătește fasole uscată la foc lent.

Mușchiuleț de porc

100 de grame de mușchiuleț de porc oferă 6% din doza zilnică de magneziu și 15% din cea de potasiu. Gătește carnea de porc pe grătar sau la cuptor. Poți face o cantitate mai mare și apoi o poți depozita în frigider sau la congelator.

Iaurt fără grăsimi

O cană de iaurt simplu degresat oferă 49% din necesarul de calciu, 12% din cel de magneziu și 18% din potasiul de care ai nevoie în fiecare zi.

Rece și cremos, iaurtul este un ingredient vedetă al unui mic dejun bogat în minerale. Se poate folosi și în sosuri și dressinguri pentru salate, și chiar în antreuri.  Poți controla conținutul de grăsime și substanțe nutritive prin pregătirea propriei rețete de iaurt.

Kiwi

Un kiwi oferă 2% din calciul de care ai nevoie zilnic, 7% din magneziul și 9% din potasiul pe care trebuie să le ai zi de zi incluse în alimentație

Kiwi este disponibil pe tot parcursul anului în supermarket-uri. Ele conțin mai multă vitamina C decât portocalele.

Piersici și nectarine

O piersică medie sau o nectarină furnizează 8% din doza zilnică recomandată de potasiu. În plus, au și calciu și magneziu.

Banane

Trei banane pe zi oferă mai mult de o treime din necesarul zilnic de potasiu.  

Sfat: Nu trebuie să arunci bananele moi, atunci când coaja devine maronie. Decojește-le și congelează-le pentru a le folosi la piureuri. 

Broccoli

O cană de broccoli fiert oferă 6% din necesarul de calciul, 8% din cel de magneziu și 14% din doza zilnică de potasiu.

Această vegetală cruciferă este, de asemenea, o sursă cunoscută de fitonutrienți care luptă impotriva cancerului.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Daniel - 10 februarie 2016 14:16
Cea mai buna oportunitate a anului! Oferim tuturor o posibilitate reala si extrem de avantajoasa de suplimentare a veniturilor, in timpul liber, cu un program foarte flexibil, fara obligatii de niciun fel. Asiguram instruire gratuita, asistenta pe parcursul activitatii si tot ceea ce e necesar pentru ca dumneavoastra sa castigati bani. Solicitati acum informatii la adresa de email: danyelp@gmail.com
Alex - 10 februarie 2016 14:18
Cea mai buna oportunitate a anului! Oferim tuturor o posibilitate reala si extrem de avantajoasa de suplimentare a veniturilor, in timpul liber, cu un program foarte flexibil, fara obligatii de niciun fel. Asiguram instruire gratuita, asistenta pe parcursul activitatii si tot ceea ce e necesar pentru ca dumneavoastra sa castigati bani. Solicitati acum informatii la adresa de email: xalyanempire@yahoo.com
Florin - 10 februarie 2016 14:31
Nou sistem de lucru la domiciliu!
Selectam colaboratori pentru lucru la domiciliu si care dispun de circa 2 ore libere pe zi. Este necesar calculator, conexiune la internet, cunostinte minime de operare cu documente word si pdf, navigare pe internet. Oferim un curs rapid de instruire gratuita, pas cu pas, plus indrumare personala. Cereti acum detalii la adresa de email: florin_33_2006@yahoo.com

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia