Diete

Slăbește cu dieta de 6 săptămâni!


28 februarie 2014 | Sorina Severin






Ușor, ușor începem să scăpăm de hainele groase și să ne pregătim de cele mai subțiri. Dacă ai acumulat ceva kilograme în lunile lungi de iarnă, poți scăpa de ele cu dieta de 6 săptămâni!

Secretul acestei diete constă în faptul că în două zile din fiecare săptămână vei consuma doar 500 de calorii. Aceste zile nu trebuie să fie consecutive, iar în restul de 5 este bine să ai un regim alimentar format din alimente sănătoase în cantități rezonabile.

În același timp sunt necesare 30 de minute de mișcare de 3 ori pe săptămână. Poți opta pentru plimbări în pas vioi, alergări ușoare sau antrenamente de fitness.

Săptămâna 1

Este cea mai grea săptămână, în care ar trebui să scapi de 2 kilograme. Pentru a nu te abate de la dietă și să cazi pradă ispitelor culinare bea cât mai multă apă și ceai verde neîndulcit. Ia 3 mese pe zi și încearcă să nu mai petreci după- amiezile pe canapea în fața televizorului, ci în parc la o plimbare alături de familie și prieteni.

Săptămâna 2

Corpul tău începe să se obișnuiască cu noul regim alimentar. Fii perseverentă și vei vedea cum hainele încep să fie puțin mai largi Este momentul să începi săptămâna cu una din cele 2 zile cu regim drastic pentru a accelera scăderea în greutate.

Săptămâna 3

Este poate cea mai critică săptămână, în care de obicei are loc o stagnare a greutății, ceea ce te poate dezamăgi în primă instanță deoarece vei crede că dieta nu dă rezultate. Nu renunța, deoarece ești abia la jumătatea drumului.

Săptămâna 4

Rezultatele încep să fie din ce în ce mai vizibile, cântarul îți indică mai puține kilograme, iar zâmbetul ți-a revenit pe buze. Pentru a nu cădea în rutină poți încerca noi tipuri de exerciții. O ieșire cu bicicleta sau o drumeție la sfârșit de săptămână este exact ce ai nevoie ca să-ți încarci bateriile.

Săptămâna 5

Când te uiți în urmă parcă ultima lună nu a fost chiar așa de grea. Zilele în care trebuie să consumi mai puține calorii nu mai sunt așa de lungi, și-ți este mult mai ușor să te ții de program. Exercițiile nu mai sunt la fel de istovitoare  și cântarul îți arată că ești cu 6 kilograme mai slabă.

Săptămâna 6

Această perioadă este definitorie pentru a preveni creșterea în greutate după încetarea dietei. Dacă până acum consumai mai puține calorii 2 zile pe săptămână, este timpul să mai adaugi o zi acestui program. Nu renunța la exerciții și după 6 săptămâni bucură-te de rezultatele muncii tale.


Citește și:

Trucuri ca să slăbești fără să ții dietă

Dieta cu mere: -3 kilogame în 5 zile




Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Filip Pruncu - 27 februarie 2014 17:47
E cumva o noua varianta a dietei Dukan ? :) ....

Sfatul meu:

Inlocuieste cola/berea/frappe-ul/alte bauturi care ingrasa cu un ceai de fructe sau un fresh natural.

Mananca de fiecare data cand simti ca iti e foame, dar mananca putin. Nu te ridica de la masa cu burta plina.

Miscare ? Da. In loc sa dai 150 lei pe un abonament la sala, schimba-ti viata in mod obisnuit pentru a face miscare sanatoasa. Adica ? simplu... in loc sa mergi o statie sau doua cu autobuzul, mergi pe jos in pas alert. In loc sa urci 3-4 etaje cu liftul, ia-o pe scari. In loc sa dai banii pe nu stiu ce cursuri de aerobic, pune-ti muzica dansanta de tip Michael Jackson si danseaza pana obosesti.

Nu e efort, nu e o metoda soc. E pur si simplu, o schimbare naturala.

http://pruncu.wordpress.com/

Filip Pruncu - 27 februarie 2014 17:49
http://pruncu.wordpress.com/2014/02/03/sfaturi-practice-de-a-ti-schimba-viata/


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia