Diete

Slăbește cu dieta la 3 ore!


21 ianuarie 2014 | Sorina Severin






Ți-a fost imposibil să te abții de la bunătățile pregătite de sărbători. Ce-i de făcut? Apelezi la soluția de urgență - dieta la 3 ore.

Cum funcționează dieta de 3 ore

Acest program de slăbit a fost inițiat de către Jorge Cruise, un cunoscut antrenor de fitness, iar secretul scăderii în greutate în mod sănătos constă în stimularea metabolismului. Pentru ca dieta să funcționeze este necesar să mănânci din 3 în 3 ore și să alternezi cele trei mese principale cu două gustări.

Micul dejun trebuie luat la o oră după ce te-ai trezit, iar cina-cu trei ore înainte de culcare. Dacă mănânci puțin și des,  organismul va avea de unde să-și extragă necesarul zilnic de energie pentru a funcționa corect, iar caloriile în loc să fie depozitate vor fi „arse”, ceea ce va duce la „topirea”kilogramelor în plus. Este recomandat ca fiecare masă principală să nu depășească 400 de calorii.

Alimente recomandate în dieta de 3 ore

Nu este de ajuns să mănânci la ore fixe, ci contează și din ce este format meniul tău zilnic. Ai voie să consumi doar carne slabă și pește, lactate cu un procent scăzut de grăsimi, băuturi neîndulcite, fructe și legume. În ceea ce privește pastele făinoase, este recomandat să te limitezi la o porție pe săptămână și la o felie de pâine integrală pe zi. Prăjelile, produsele de panificație și de patiserie, sucurile acidulate, compoturile, dulcețurile și sosurile pentru salate sunt total interzise. Le poți înlocui cu mâncăruri preparate la cuptor sau la grătar și cu cât mai multe fructe proaspete.

Citește și:

Dieta cu mere: - 3 kg în 5 zile

Slăbește rapid cu dieta pe bază de cereale!

Exemple de meniu, la alegere

Mic dejun: Un bol cu fulgi de ovăz, combinați cu iaurt degresat

                 Un ou fiert, o felie de pâine integrală, o roșie sau un ardei

                 O salată de fructe proaspete

                 Un sandviș din piept de curcan la grătar și brânză slabă

Gustare:  Un măr

                O mână cu miez de nucă sau cu alune

                Un iaurt mic simplu

                Un pahar de suc de fructe natural

Prânz:  Un bol cu ciorbă de legume sau de vită

             Pește la grătar cu garnitură de legume fierte pe abur

             Salată de legume și piept de pui cu dressing de lămâie

             Salată de ton

Gustare: O salată mică de fructe

               2-3 cubulețe de ciocolată neagră

               4-5 biscuiți din cereale integrale

               Câteva migdale crude

Cină:  Doi cartofi copți și un ardei gras crud

          100 g brânză de vaci

          100 g mazăre fiartă cu piept de curcan la grătar

           100 g de orez cu legume

Sfat: Pentru rezultate cât mai bune nu uita să bei cel puțin 5 pahare cu apă sau ceai verde neîndulcit pe zi. Nici mișcarea nu trebuie neglijată, 30 de minute de exerciții pe zi pot face minuni asupra siluetei.

Sfatul specialistului: Dr. Adrian Copcea, nutriționist, Centrul Medical Asteco, Cluj, e-mail: www.nutritionistcluj.ro

În cazul problemelor de greutate, restabilirea unui ritm corect al meselor este un pas major către succes. Este important să-ți impui un orar cu mese frecvente, mai puţin bogate în calorii, dar săţioase. Prin mese dese, consistente nutriţional, efortul digestiv şi metabolic este mai mic. Invers, mesele copioase, dar la intervale orare mari conduc cel mai adesea la îngrăşare, oboseală şi tulburări metabolice.Mesele frecvente sunt benefice și în numeroase afecțiuni digestive, între care colecistitele și gastritele, dar și în afecțiuni metabolice precum obezitate, diabet și dislipidemii.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia