Stil de viata

Slăbește la față cu exerciții de yoga


15 martie 2016 | Sânziana Candrea






Noi vrem să arătăm perfect din cap până în picioare. De aceea mereu ne facem griji de grăsimea de pe corp, dar uităm de grăsimea de pe față, care ne afectează aspectul. 

Știm cu toții că yoga ne ajută să slăbim, mai ales să reducem grăsimea de pe burtă. Așadar, ce putem face pentru a scăpa de grăsimea de pe obraji și bărbie? Ei bine, există o serie de exerciții faciale care ajută.

Iată care exerciții ajută la slăbirea la față:

Antrenament pentru obraz 1

Iată cum faci: Închide gura și apasă cu degetul pe buze. Trage aer sub buza superioară și menține această poziție timp de 10 secunde. Acum mută aerul spre obrazul stâng și menține această poziție încă 10 secunde. Apoi la obrazul drept și la fel, menții această poziție 10 secunde. Repetă acest exercițiu de 10-15 ori.

Beneficiul pe care-l are acest exerciții este că ajută la reducerea rotunjimii obrajilor.

Antrenament pentru obraz 2

Iată cum faci: Trage aer pe care-l ții în gură. Menții aerul în gură și-l transferi dintr-o parte în cealaltă. Acest lucru îl poți face și atunci când ai apă în gură. Repetă acest exercițiu de 15 ori.

Beneficiul pe care-l are acest exercițiu este că tonifică mușchii feței și ajută la reducerea grăsimii faciale.

Față de pește

Iată cum faci: Suge obrajii și buzele. Menține această poziție și încearcă să zâmbești timp de 5 secunde. Repetă acest exercițiu de 10 ori.

Beneficiul pe care-l are acest exercițiu este că tonifică mușchii obrazului și reduce grăsimea facială.

Capul lăsat pe spate

Iată cum faci: Du capul pe spate și uită-te la tavan. Menține buzele strânse aproximativ 10 secunde și apoi relaxează-te. Repetă acest exercițiu de 10 ori. În acest timp nu trebuie să folosești niciun alt mușchi facial, în afară de buze.

Beneficiul pe care-l are acest exercițiu este că te ajută să slăbești la bărbie.

Față de leu

Iată cum faci: Trage aer pe nas și încordează mușchii feței. Apoi expiră pe gură, și pe măsură ce faci acest lucru, scoate limba cât de mult poți și deschide ochii la fel de mult. În același timp îți deschizi și pumnii, pe care i-ai ținut strânși. Menține această poziție 10 secunde, apoi relaxează-te.

Beneficiul pe care-l are acest exercițiu este că ajută la eliminarea tensiunii mușchilor feței, dar și la întinderea pielii.

Credit foto: www.stylecraze.com



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia