Diete

Slăbești mâncând cu dieta Watchers


17 martie 2016 | Ariana Maria






Când ești pregătită să slăbești, găsirea unei diete eficiente, care să se potrivească cu preferințele alimentare, stilul de viață și bugetul pot fi descurajatoare. În plus, alegerea depinde dacă vrei o dietă pe termen lung sau una cu rezultate rapide.

Orice dietă are un plan care trebuie să implice mâncatul sănătos, care să se potrivească stilului de viață, dar și cu deblocarea abilităților, conectarea și deblocarea forței interioare.

Datorită atenției noastre acordate regimului alimentar echilibrat, fără restricții, experții au evaluat care ar putea fi cea mai bună dietă care chiar să ducă la pierderea kilogramelor.

Dieta Watchers este una dintre ele și este mai mult despre pierderea în greutate decât numărarea caloriilor. Asta dacă faci alegeri sănătoase pe care le vei îndeplini și vei mânca mai puțin. Fiecărui aliment îi este atribuit o valoare, bazat pe elementele nutritive pe care le are.

Cantitățile mai mari de grăsimi saturate și zahăr vor crește valoarea. Cantitățile mai mari de proteine vor aduce scădere punctului. Așa că, dacă trebuie să alegi între un smoothie de fructe de 200 de calorii și o cafea cu gheța care are tot 200 de calorii, smoothie-ul este alegerea inteligentă. Coloana vertebrală a planului este de acces multi-model pentru a sprijini pierderea în greutate.

Această dietă se încadrează în limitele acceptate pentru cantitatea de proteine, carbohidrați, grăsimi și alte substanțe nutritive pe care le oferă. Argumentul pro al acestei diete este: mănâncă tot ceea ce vrei, nu există alimente în afara limitelor. Iar argumentul contra este că există flexibilitatea de a modela propria dietă.

La fel ca și celelalte diete, este important să se consume mai multe fructe și legume, alimente sănătoase care nu au un aport caloric ridicat și care să fie nutritive. Acum în piețe găsim cele mai nutritive legume și fructe, de la spanac, urzici, broccoli, ridichii, salată, ceapă verde și sparanghel.

Dieta Watchers implică:

La micul dejun

Un sandviș cu ouă, bacon și avocado. Este un sandviș care va ține foamea la distanță până la prânz. Pâinea pentru sandviș poate fi prăjită înainte, peste care pui felia de bacon, oul prăjit, o felie de avocado și una de roșie.

La prânz

O salată pe bază de spanac și pară, suc de lămâie și semințe de in pentru a adăuga culoare și aromă. Poți pune în ea ceea ce îți place, ce legume îți plac. Această salată o prepari chiar înainte de a mânca sau o faci de acasă și o mănânci la birou.

La cină

Clasica lasagna. Înfruptă-te din delicioasa lasagna care are o aromă și un gust delicios și savuros. Un cub este suficient pentru a nu te culca flămândă. Dacă nu îți place lasagna, 200 de grame de carne de pui la grătar este o alegere bună.

În acest timp trebuie să practicăm exerciții fizice. Mersul pe jos este benefic, dar la fel de benefic este și dansul, orice care arde caloriile. Știm că în timpul unei diete este important să facem exerciții fizice pentru a ajuta metabolismul la arderea grăsimilor.

Credit foto: www.msn.com



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Alex - 17 martie 2016 11:30
Oferta nou-nouta! In premiera absoluta: cel mai nou program super-eficient prin care va puteti rotunji rapid veniturile lunare! Nu trebuie sa aveti niciun fel de experienta, veti invata totul cu noi, pas cu pas si metodic! Trebuie doar sa va hotarati acum! Cereti urgent mai multe detalii la adresa noastra de email: xalyanempire@yahoo.com
Claudia - 17 martie 2016 16:12
Cum sa castigi bani acasa! Avem pregatita o metoda excelenta prin care cu siguranta puteti sa va rotunjiti veniturile, fara batai de cap, fara sa recrutati oameni in retele, fara sefi, fara stres. Totul este verificat si extrem de serios. Trebuie acum doar sa solicitati mai multe detalii la adresa de email:
mihailov_c@yahoo.com

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia