Stil de viata

Superalimente recomandate de nutriţionista Marie Vrânceanu

20 ianuarie 2014 | Vizualizari: 1186






Specialiştii în alimentaţii britanici sunt împotriva marketingului haotic pentru superfood făcut doar de dragul banilor. Nutriţionista Marie Vrânceanu îți prezintă 11 superalimente cu proprietăţi benefice reale asupra organismului.

Nutriţionista Marie Vrânceanu te sfătuieşte să nu te repezi la supermarket pentru a cumpăra un anumit produs doar pentru că are eticheta de superfood" (superaliment).

Reguli de bază în dietă

Pentru a avea o dietă echilibrată, trebuie să mâncaţi cât mai natural şi diversificat. În meniu trebuie să existe multe fructe şi legume, cât mai colorate, şi cereale integrale. Nu mâncaţi peste măsură, păstraţi-vă greutatea în limite normale, faceţi sport, zâmbiţi, fiţi pozitivi şi vă garantez că veţi trăi mult şi bine", te sfătuieşte Marie Vrânceanu.

Iată ce îți recomandă nutriţionista să consumi:

1. Portocalele sunt bogate în flavonoide, substanţe care stimulează activitatea vezicii biliare, a pancreasului, combat febra şi întăresc imunitatea. Conţin numeroase substanţe cu efect anticancerigen.

2. Broccoli, varza, ridichile şi conopida neutralizează compuşii cancerigeni, blochează proliferarea tumorilor şi reduc dimensiunile celor deja existente.

3. Fasolea conţine antioxidanţi şi fibre solubile şi insolubile ce reduc absorbţia zaharurilor şi a colesterolului şi pot ameliora echilibrul glicemic în cazul diabetului de tip 2. Aceleaşi proprietăţi le au lintea şi năutul.

Află de AICI care sunt celelalte alimente recomandate!



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri