Remedii naturiste

Top 6 alimente care luptă împotriva cancerului


09 februarie 2016 | Alina Costache






Studiile au demonstrat că anumite boli pot fi prevenite sau că evoluția lor poate fi încetinită cu ajutor unor super alimente, iar cancerul este una dintre aceste boli care pot fi combătute dacă știi ce fructe și legume trebuie să consumi.

Roșiile

Unii susțin că, tehnic vorbind, roșiile sunt fructe, deoarece acestea au semințe, dar că acestea sunt utilizate ca legume, din cauza aromei lor de cimbru. Indiferent de categoria din care fac parte, cert este că roșiile sunt adevărate puteri nutritive.

Ceaiul verde

Ceaiul verde face parte din aceeași specie de plantă din care provine și ceaiul negru. Ambele conțin antioxidanți, polifenoli și flavonoide puternice, dar, spre deosebire de ceaiul negru, cel verde nu este fermentat. Ceaiul verde a primit mai multă atenție, deoarece pare să aibă niveluri mai ridicate de catechine (un antioxidant) decât ceaiul negru.

Nucile

Conțin grăsimi mono - și polinesaturate potrivite pentru sănătatea inimii. Însă, acestea au și foarte multe calorii, așa că trebuie consumate cu măsură

Nucile sunt o sursă bună de potasiu, fier, zinc, calciu, fosfor, magneziu, acid folic, seleniu și vitamina E. Acestea conțin, de asemenea, proteine ​​și fibre, fiind și bogate în acizi grași anti-inflamatori omega-3, iar unele studii indică faptul că acest nutrient poate fi mai bine absorbit din alimente decât din suplimente. 

Fasolea, mazărea și lintea

Sunt surse bune de proteine ​​și sunt bogate în fibre. Sunt un excelent înlocuitor pentru carnea roșie și pentru produsele prelucrate din carne, oferind proteine, fără grăsime saturată. Ele conțin, de asemenea, acid folic, care poate oferi o protecție suplimentară împotriva cancerului.

Legumele crucifere

Legumele crucifere, sau legumele cu flori - cum mai sunt numite uneori, precum broccoli, varza de Bruxelles, varza sau conopida, te ajută în lupta contra cancerului.

Frunzele verzi

Sunt o sursă excelentă de fibre, acid folic, carotenoide, cum ar fi luteina și zeaxantina, și flavonoide. Cei mai mulți dintre acești compuși au o activitate antioxidantă care poate proteja celulele corpului. Luteina și zeaxantina oferă, de asemenea, protecție pentru ochi și poate reduce riscul de a dezvolta degenerescență maculară, care poate provoca orbire.

Frunzele verzi includ spanac, varza, salata verde și cicoare.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia