Diete

Trucuri care scad pofta de mâncare


17 iulie 2014 | Raluca Lipoveanu






Ca să slăbești, în primul rând trebuie să îți controlezi apetitul pentru mâncare. Cel mai indicat ar fi să îți consulți medicul nutriționist, înainte să urmezi pașii pentru scăderea poftei de mâncare, deoarece pot avea loc la nivelul organismului tău dereglări hormonale și pe sistem nervos.

Pasul 1

Mănâncă alimente bogate în fibre. Astfel senzația de sațietate își va face simțită prezența mult mai repede.


Citește și:

Alimente care-ți taie pofta de mâncare

Fructul care-ți taie pofta de mâncare


Pasul 2

Consumă alimente cu un volum mare și densitate calorică scăzută. În această categorie se găsesc supele. Acestea îți vor da senzația de sațietate și pofta de mâncare va scădea.

Pasul 3

Încearcă să nu îți condimentezi foarte tare mâncărurile, fiindcă mâncarea condimentată crește pofta de mâncare. Aromele te îmbie să mănânci mai mult și tu vrei să obții exact opusul.

Pasul 4

Mănâncă încet. Când mănânci încet, senzația de sațietate va apărea mai repede, iar pofta de mâncare va scade. În ajutorul tău vin bețișoarele folosite de chinezi. Încearcă să mănânci cât mai multe alimente cu aceste bețișoare, întrucât procesul va fi mai lent.

Pasul 5

Mănâncă puțin și des decât mult și rar. Nu sta foarte mult timp fără să mănânci ceva, fiindcă atunci când vei mânca din nou, pofta de mâncare va fi mai mare.

Pasul 6

Hidratează-te corect. Bea cel puțin 2 litri de apă pe zi. Bea apă înainte și în timpul mesei, pentru o senzație de sațietate mai rapidă.

Pasul 7

Nu ține mâncarea la vedere. Pune-o în frigider sau dulap, pentru a nu fi în vizorul tău și pentru a nu-ți crea poftă de mâncare.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia