Stil de viata

Trucuri utile de urmat atunci când ții dieta fără carbohidrați


19 iunie 2017 | Ariana Maria






Dieta scăzută în carbohidrați a devenit populară în ultima perioadă. Ea este ușor de ținut și duce în final la rezultatele pe care ți le-ai dorit - să slăbești. Acum că a venit vara, iată câteva sfaturi de care să ții cont, dacă și tu vrei să scapi de câteva kilograme.

1. Fă-ți un jurnal alimentar

Studiile au arătat că femeile care țin un jurnal alimentar reușesc să slăbească mai repede, în comparație cu cele care nu sunt atente la cantitatea de mâncare consumată. Jurnalul alimentar te ajută foarte mult, deoarece la sfârșitul zilei îți va fi mai ușor să știi câte calorii ai consumat și ce ai mâncat.

2. Plimbă-te sau practică exerciții fizice cu 5 minute mai mult

Activitatea zilnică și antrenamentul fizic făcute cu 5 minute mai mult, te ajută să slăbești mai repede. În cazul în care nu ai reușit să ajungi la sala de sport de ceva timp, antrenamentul din perioada următoare ar trebui să dureze mai mult decât normal.

Citește și: Dieta fără carbohidrați: scapă de 13 kilograme în 30 de zile

3. Dansează în fața televizorului

Când stai acasă, schimbă canalul pe muzică și începe să dansezi cel puțin 10 minute pe zi. Acest tip de mișcare va arde mai multe calorii. În plus, în funcție de numărul de calorii arse, vei reuși să slăbești mai repede. 

4. Nu profita de weekenduri pentru mese copioase

Avem obiceiul ca în weekend să facem excepție la dietă. Acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Trebuie să avem grijă ce alimente mâncăm, dar și ora la care le consumăm. Pentru a obține rezultatele dorite, este foarte important să fie controlată nevoia și să ne motivăm, spunându-ne că ceea ce facem este spre bine nostru.

5. Sucurile naturale nu sunt întotdeauna o opțiune bună

Multe femei consideră că sucurile naturale îmbunătățesc textura pielii, oferindu-i o cantitate mare de substanțe nutritive. Dar, consumul fructului întreg în comparație cu sucul este mult mai avantajos. Acest lucru este posibil, deoarece fibrele, care oferă senzație de sațietate și care reprimă pofta de zahăr, sunt mai bine asimilate de organism.

Citește și: Dieta cu salate - slăbești 5 kilograme în 7 zile

6. Dormi 8 ore

Cât dormi mai mult, cu atât vei avea mai puțin stres în viața de zi cu zi și vei fi mai fericită. Studiile arată că persoanele care nu dorm noaptea sunt predispuse să crească în greutate și, de asemenea, le este  afectată calitatea vieții. Așadar, dormi cel puțin 8 ore pentru un organism mai sănătos.

Alimente indicate în dieta fără carbohidrați:

- Carne de vită, porc, pui, curcan;
- Pește;
- Ouă;
- Legume fără amidon: spanac, broccoli, salată verde, morcovi, varză, țelină, măsline, castraveți, ceapă, roșii, avocado, andive, ciuperci,;
- Fructe: mere, portocale, coacăze, căpșuni;
- Semințe și nuci: fistic, alune, semințe de floarea-soarelui;
- Ulei de cocos, unt, ulei de măsline, ulei de ficat de cod;
- Cafea, ceaiuri fără zahăr, apă.

Credit foto: www.makeupandbeauty.com



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Nu există comentarii pentru acest articol. Fii prima care comentează!


RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia