Diete

Slăbește până la 20 kg cu dieta Zone


19 ianuarie 2016 | Ela Simion






Dieta Zone, preferată și ținută de multe vedete, precum Jennifer Aniston și Demi Moore, te poate scăpa și de 20-25 de kilograme în doar două luni. Iată cum funcționează și în ce constă această cură de slăbire!

Se numește Zone, pentru că reușita ei ține de „zona“ sau nivelul de insulină din sânge. Ca să dea rezultate bune, este esențial ca nivelul de insulină să se situeze în aceeași zonă pe toată durata dietei. În acest fel vei slăbi eficient și, la finalul celor două luni, poți cântari mai puțin chiar și cu 25 de kilograme.

Ce trebuie să mănânci luni

La micul dejun poți consuma o omletă cu piept de curcan, pe care o prepari din 50 g de piept de curcan tăiat cubuleţe, 2 albuşuri de ou, 30 g de caşcaval, o jumătate de linguriţă de ulei de măsline, 6 măsline feliate) şi o ceaşcă de suc de mere făcut în casă.

La prânz poți mânca o salată de pui cu fructe. Salata o faci din 100 g de piept de pui fiert sau la grătar, tăiat cubuleţe, 1 salată verde tăiată, 1 măr tăiat cubuleţe, 10 stafide, 1 linguriţă de migdale pisate, 2 linguriţe de muştar simplu, 2 linguriţe de maioneză light, 1 linguriţă de oţet de mere, o jumătate de linguriţă de zeamă de lămâie.

La cină se recomandă să mănânci pui tras la tigaie, din 100 g de piept de pui tăiat fâşii, 1/2 de ceapă tăiată, 1/4 de ceaşcă de năut înmuiat în apă, 3 roşii mărunţite, 5 ceşti de spanac tocat, 1 linguriţă de ulei de măsline, 1/2 de ceaşcă de supă de pui, 1 căţel de usturoi tăiat feliuţe, 1 1/2 linguriţă de oregano, sare şi piper după gust. Rețeta e foarte gustoasă și sățioasă.

Ce trebuie să mănânci marți

Micul dejun constă în omletă cu brânză din 4 albuşuri de ou, 30 g de brânză slabă, 1 linguriţă ulei de măsline), o jumătate de felie de pâine şi o ceaşcă de suc de mere făcut în casă.

La prânz poți lua o salată de ton din 30 g de ton la conservă, 1/2 de ceaşcă de brânză sau caşcaval ras, 1/4 de ceaşcă de boabe de năut fierte, câteva măsline, 2 linguri de nuci mărunţite, un ardei gras mic și muştar.

Pentru cină, poți mânca rasol de vită din 100 g de carne gătită la aburi sau pe grătar, 1/2 de cartof fiert sau copt, tăiat cubuleţe, 3 roşii tocate, 1 linguriţă de ulei de măsline, 1/2 de ceaşcă de struguri; pentru gust adaugă ceapă, ardei verde şi ciuperci tăiate cubuleţe.

Ce trebuie să mănânci miercuri

Micul dejun poate să fie compus din o omletă preparată din 1 ou întreg, 2 albuşuri, 30 g de ceapă, 2 ciuperci, 30 g de brânză dietetică rasă, 1 ceaşcă de spanac verde, 1 linguriţă ulei de măsline, la care poți savura şi 1 ceaşcă de compot.

La prânz, poți mânca salată mixtă. De exemplu, faci o salată verde tăiată, un sfert de ceaşcă de porumb din conservă, o jumătate de castravete feliat, 1 roşie, 2 ciuperci feliate, 2 nuci, 1 linguriţă de ulei de măsline, 1 conservă de ton în apă sau în suc propriu, 20 g de crutoane. După salată, poți mânca o jumătate de măr.

Cina poate să fie compusă din pește gras la cuptor cu 2 linguriţe de sos de soia, 1 linguriţă de chimbir proaspăt mărunţit sau un vârf de cuţit de chimbir praf, 1/2 de linguriţă de mărar tocat mărunt, 120 ml de sos condimentat, 1 kiwi și o jumătate de măr, tăiate cubuleţe.

Ce trebuie să mănânci joi

La micul dejun poți savura o omletă din 6 albuşuri de ou, sparanghel pentru gust, 2 linguriţe de ulei de măsline, 1 ceaşcă de fructe la alegere.

Pentru prânz, poți lua o salată mixtă, pe care o faci din 100 g de piept de pui fiert sau la grătar, 2 ceşti de amestec de legume, 1/2 de roşie și 1 lingură de ulei de măsline.

La cină poți servi peşte cu migdale. Ai nevoie de 150 g de peşte alb, 1 lingură de migdale, 2 ceşti de legume preparate la aburi, 1 ceaşcă de fructe acrișoare.

Ce trebuie să mănânci vineri

La micul dejun poți mânca 1 felie de pâine toast, 1 albuş de ou preparat fără ulei și 1 portocală.

Pentru prânz, nutriționiștii recomandă mâncare gătită, de exemplu, tocăniţă italiană din 100 g carne de vită fără grăsime, tăiată cubuleţe, 1 ceapă, 1 căţel de usturoi mărunţit, 1/2 de cutie de roşii, 1 dovlecel feliat, 1 cub concentrat pentru supă, condimente, piper, sare, 1 lingură de ulei de măsline.

La cină, tot o salată e indicat să mănânci. Iată un alt exemplu de salată: 150 g piept de pui, o cană de broccoli, o jumătate de ceapă roșie, o lingură de stafide, 10 stafide, 1 lingură de migdale și iaurt pentru dressing.

Ce trebuie să mănânci sâmbătă

La micul dejun poți mânca un sendviș din 2 felii de pâine integrală, 1 felie de brânză degresată și 1 linguriţă de unt de arahide.

Prânzul poate să fie compus din piept de pui cu spanac fiert.

La cină poți mânca piept de pui la grătar cu broccoli și condimente după gust.

Ce trebuie să mănânci duminică

Mic dejunul de duminică poate să fie format din cereale integrale din secară cu brânză degresată  și migdale.

La prânz poți mânca o salată de linte cu legume și 50 g de brânză feta.

Pentru cină, poți pregăti ciuperci umplute cu ceapă și spanac.



Posteaza un comentariu


captcha

Comentarii

Cosmin - 19 ianuarie 2016 13:28
-Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata globala.
-Proiectul este lansat de curand si are mari perspective.
-NU este necesara niciun fel de experienta!
-Asiguram suport si logistica in desfasurarea activitatii.
-Lucrati intr-un mediu placut, proactiv.
-Principala atributie este mentinerea unei evidente a ofertelor prospectante si actualizate zilnic.
-Oferim sanse reale de avansare in cariera!
-Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal, cu posibilitatea unor bonusuri substantiale.
-Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere.
-Programul de lucru este flexibil.
-Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor.
-Sunt suficiente studiile medii.
-Cerem cunostinte minime de operare pe internet, de lucru cu fisiere word si pdf si navigare online.
-Solicitati acum mai multe detalii la una dintre adresele noastre de email: cosminstoica2015@yahoo.com

Cerinte:
- cunostinte despre utilizarea Internetului
- cunostinte despre Word si Excel
- perseverenta, ambitie si dorinta de a reusi intr-un domeniu nou
- posibilitatea de a lucra minim 3 ore pe zi

Important:
Pentru informatii suplimentare trimiteti "info" la: cosminstoica2015@yahoo.com

Oferte:
-oferim instruire gratuita
-contract
-scrisoare de recomandare pentru persoanele interesate de aceasta
-posibilitatea de a lucra de acasa

RSS Yahoo! Stiri   |   Termeni si conditii  |   Politica de confidentialitate  |   Contact  |   Redactia