Salată cu măr şi varză

Salată este bogată în fibre, susţinând sistemul digestiv. Se pot adaugă şi câteva seminţe de fenicul, iar pentru a intensifica arderile de grăsimi, se poate adaugă un praf de piper roşu.

Această salată se poate consuma în orice moment al zilei şi are efect detoxifiant.



Salată cu avocado şi chia

Salată, care este oricum bogată în fibre, se află la baza acestui preparat, la care se mai adaugă avocado, câteva migdale, seminţe de chia, castraveţi şi câteva afine. Combinaţia de arome şi gusturi te va incantanta, iar ingredientele îţi asigura senzaţia de săţietate pentru mult timp, fără sa fie periculoase pentru silueta.



Salată cu roşii şi fenicul

Roşiile, bogate în licopen fac pereche bună cu feniculul uşor iute. Adaugă şi puţîn năut şi vei avea o salată suficient de săţioasă şi de bogată în proteine pentru a înlocui masă de prânz. De asemenea, roşiile, fiiind bogate in antioxidanţi, te vor energiza imediat.



Salată cu quinoa

Actriţa Jennifer Aniston este o mare fană a acestei salate, cu un conţinut ridicat de fibre, fier şi vitamina C. Este o salată cu castraveţi, roşii şi pătrunjel, la care se adaugă câteva bucăţele de avocado, puţîn ulei de măsline şi quinoa. Boabele de quinoa se fierb la foc mic timp de 15 minute înainte de a fi adăugate in salată.



Salată cu varză şi năut

Această salată ajută digestia, datorită ingredientelor pe care le conţine, fiind bogată în fibre şi având proprietăţi detoxifiante. Ai nevoie de varză, boabe de quinoa, năut, câteva măsline verzi, mărar, ulei de măsline şi de sucul de la o lămâie, pentru a adaugă o aromă proaspătă.