Ciocolata,prăjiturile,produsele de patiserie sunt o adevărată tentaţie pentru tine şi cu greu le rezişti peste zi. Aceste produse conţin o cantitate mare de zahăr periculos,care nu-ţi ajută deloc sănătatea. Iată 5 soluţii pentru a consuma mai puţin zahăr:

Bea apă în loc de suc

O sticlă mică de suc acidulat înseamnă pentru corpul tău 10 linguriţe de zahăr. Cel mai bine ar fi să-l înlocuieşti cu apă. Bea câte un pahar de apă ori de câte ori vrei să ronţăi ceva şi vei vedea că-ţi mai trece pofta. Dacă nu ţi-a trecut,treci la următoarele 4 soluţii.

Evită cerealele dulci

Cerealele cu ciocolată,cu miere sau cu fructe uscate sunt foarte bogate în zahăr,aşa că înlocuieşte-le cu fulgi naturali de porumb sau de ovăz. Poţi să le amesteci tu cu fructe uscate ca stafide,caise,nuci,mere şi cu lapte sau iaurt. Cerealele pe care le găseşti la magazinele de produse naturale conţin un zahăr sănătos şi-ţi dau energie pe tot parcursul zilei.

Ronţăie ceva sănătos

Când e vorba de gustări,fie le alegi pe cele dulci,fie pe cele sărate. Un baton mic de ciocolată este egal cu cinci linguriţe de zahăr şi o lingură de ulei,deci un plus de rotunjime. Un iaurt,un fruct sau un suc natural,proaspăt făcut (nu de la cutie),ar fi nişte gustări sănătoase care-ţi dau energie.

Nu te priva de mâncare

Când te abţii de la multe alimente şi tai din porţiile de mâncare ca să slăbeşti,ai tendinţa să ronţăi orice:snacksuri,biscuiţi,prăjiturele. Mai sănătos ar fi să mănânci pe săturate la mesele principale,la care să alegi alimente care-ţi păstrează silueta ca fripturile slabe la grătar cu legume preparate pe aburi.

Găteşte prăjituri uşoare

Când e vorba de prăjiturile preparate acasă,înjumătăţeşte cantitatea de zahăr din reţetă. Compoturile poţi să le îndulceşti cu miere,la fel şi cafeaua şi ceiurile. Mierea este un zahăr bun pentru sănătatea ta şi are şi multe substanţe nutritive.