Hidratează-le

Dacă petreci mult timp în picioare sau parcurgi distanţe lungi pe jos, seara, când ajungi acasă, trebuie să acorzi o atenţie specială hidratării picioarelor. Aşa cum aplici crema hidratantă pe faţă sau pe mâini, încearcă să nu uiţi nici de pielea de la nivelul picioarelor. Foloseşte o cremă specială, cu unt de shea sau unt de cocos, pe care o găseşti în magazine sau prepară un amestec acasă din miere şi lapte cald, în care să îţi înmoi picioarele.

Exfoliază-le

Cel puţin o dată pe săptămână, obişnuieşte-te să îţi exfoliezi picioarele cu un abraziv pentru a înlătura celulele moarte. Prepară un scrub din sare sau zahăr amestecat cu ulei de corp şi aplică-l pe toată suprafaţa lor, cu mişcări uşoare. Te poţi folosi şi de o piatră ponce pentru zona călcâielor. Clăteşte apoi şi aplică un balsam hidratant.

Masează-le zilnic

Un masaj al picioarelor nu ţi-ar lua mai mult de câteva minute, motiv pentru care ai putea face acest lucru în fiecare zi. Foloseşte o cremă blândă sau încălzeşte puţin ulei de măsline şi aplică-l pe toată suprafaţa lor.

Foloseşte pantofii potriviţi

Deşi femeile ar purta o pereche de pantofi incomozi doar de dragul modei, ar fi bine să ştii că încălţămintea nepotrivită crează monturi şi poate duce la umflarea picioarelor sau chiar la deformarea lor. Nu mai vorbim de rănile şi bătăturile cauzate de pantofii cu câteva numere mai mici. Alege modele confortabile, în care să te simţi bine, din materiale calitative şi care îţi lasă pielea să respire.

Fereşte-le de soare

Crema de protecţie solară este indispensabilă nu numai pentru corp, ci şi pentru picioare, mai ales dacă te expui în mod repetat razelor soarelui. Indicat este să foloseşti o loţiune cu factor de protecţie ridicat, de 30+, care să te protejeze de razele UV. După bronz, poţi face o baie caldă, în care să îţi înmoi picioarele şi să le relaxezi.


Sursă foto: www.pureenchantment.com