Iată care sunt alimentele dietetice care pot provoca îngrăşarea:

Batonul de granola

Este adevărat că batoanele de granola sunt făcute din nuci şi ovăz, dar atunci când zahărul şi uleiul sunt adăugate şi apoi ambalate într-un pachet, aici apare problema. Batoanele de granola gata preparate sunt bogate în zahăr adăugat şi grăsimi nesaturate. Pentru a evita kilogramele în plus, optează pentru gustarea dintre mese batoane de granola preparate de tine sau fructe.

Cerealele cu conţinut scăzut de grăsimi

Cerealele dietetice nu sunt la fel de scăzute în grăsimi pe cât crezi. Fie că sunt amestecate cu fructe uscate, fie cu nuci sau fulgi de ovăz, există riscul ca ele să aibă un conţinut ridicat de zahăr.

Brânza cu conţinut scăzut de grăsimi

Se pare că brânza cu conţinut scăzut de grăsimi nu este chiar atât de sănătoasă pe cât s-ar crede şi conţine grăsimi într-o cantitate mare. În schimb, poţi opta pentru brânză de vaci proaspătă sau brânză cu conţinut scăzut de sare.

Iaurtul

Una dintre opţiunile cele mai des văzute pentru alimente dietetice este iaurtul. Recomandat este să înlocuieşti iaurtul respectiv cu iaurt grecesc sau iaurt cu conţinut scăzut de grăsimi. Iaurtul cu arome de fructe sau iaurtul normal nu diferă mult de o ceaşcă de îngheţată în număr de calorii. Optează pentru iaurt grecesc pentru a obţine rezultatele dorite.

Salatele gata preparate

Teoretic, salata este sănătoasă, nu? Categoric. Cu toate acestea, s-ar putea ca ingredientele prezente în salată să adauge calorii de care nu ai nevoie. Dressingul sau sosul folosit în salată poate fi mult mai caloric decât cel preparat de tine acasă.

Gustările fără gluten

Sigla "fără gluten" devine foarte populară în prezent, dar produsele alimentare care nu conţin gluten nu sunt bune pentru sănătatea organismului. Prăjiturile sau bomboanele fără gluten pot suna mai sănătoase şi te pot salva de grăsimile nesaturate, dar pot adăuga grame de zahăr, care este atât dăunător sănătăţii, cât şi bogat în calorii.


Credit foto: www.scoopempire.com