1. Cât de mult ţi-ai urât ultimul job: Chiar dacă ţi-ai urât fostul loc de muncă ar trebui să vorbeşti despre acea perioadă ca una plăcută. Dacă critici fostul loc, poate părea că eşti imatur şi nu îţi asumi ce s-a întâmplat acolo şi motivul pentru care ai plecat.

2. Viziunile politice: Este recomandat să eviţi discuţiile politice chiar dacă acesta este un subiect foarte comun. Totuşi, biroul nu este locul potrivit pentru a avea astfel de discuţii aprinse.

3. Dacă îţi cauţi un job nou: nu este bine să discuţi posibilitatea de a pleca cu colegii de muncă decât dacă eşti absolut hotărât şi nu te interesează daca află sau nu că îţi doreşti acest lucru. Nu ştii niciodată cum cineva îţi poate sabota planurile de viitor deci cel mai bine, ţine această experienţă privată.

4. Probleme medicale: Nu este vorba de controlele de rutină ci de probleme mai grave de sănătate ale tale sau ale familiei. Aceste lucruri sunt private şi trebuie spuse doar dacă îţi afectează munca în mod direct.

5. Detalii personale despre relaţia ta: este perfect normal să spui dacă ai sau nu o relaţie şi să dezvăui data aniversării, dar nu împărtăşi niciodată mai multe detalii şi încearcă întodeauna să păstrezi un ton pozitiv. Dacă simţi nevoia să discuţi cu cineva despre probleme de relaţie, fă-o cu persone din afara locului de muncă.

6. Probleme pe care le ai cu un coleg de muncă sau şeful: bârfele din birou se răspândesc cu viteza luminii şi o mică discuţie poate ajunge să te coste o promovare sau chiar job-ul.

7. Strategia companiei: abţine-te din a discuta strategia urmată de firma la care lucrezi chiar dacă nu eşti de acord cu ea pentru că într-o zi ai putea ajunge să fi într-o poziţie în care este treaba ta să conduci.

Sursă: antena3.ro