Astfel,nu e nicio surpriză că tot mai mulţi oameni aleg să se menţine în formă alergând. Totuşi,există alte exerciţii care te pot ajuta să-ţi îmbunătăţeşti condiţia fizică şi să dai jos kilogramele în plus mult mai repede. Potrivit activetimes.com,cele mai eficiente sunt:

Aqua Jogging

Este un exerciţiu ideal pentru îmbunătăţirea sistemului cardiovascular şi pentru recuperarea fizică după operaţii sau accidente,care imită alergatul,dar într-un bazin de înot.

De asemenea,dacă întâmpini dificultăţi în a alerga din cauza kilogramelor în plus,aqua jogging-ul poate fi soluţia ideală. Într-o şedinţă de aqua jogging,femeile ard în jur de 650 de calorii,iar bărbaţii în jur de 850 de calorii. Poţi încerca şi gimnastica acvatică pentru o mai bună mobilitate.

Escalada

Chiar dacă nu este recomandată celor cu frică de înălţimi,escalada este un antrenament extrem de eficient. Pe lângă faptul că îţi vei îmbunătăţi considerabil rezistenţa fizică şi forţa,vei arde între 750 şi 1000 de calorii într-o oră de lucru intens.

Vezi ce alte tipuri de exerciţii sunt mai eficiente decât alergatul AICI.