Fă mişcare dimineaţa

Dacă ţii la sănătatea ta şi nu-ţi displac exerciţiile fizice,atunci trebie să ştii un mic secret. Se pare că această rutină trebuie să aibă loc dimineaţa şi nu seara.

În urma unor studii a reieşit că persoanele care merg la sală sau aleargă dimineaţa,au un metabolism mai alert decât acelea care fac sport seara,înainte de culcare. În plus,asta îţi va da energie pentru tot restul zilei!

 

Consumă proteinela fiecare masă

Un alt mod simplu de a-ţi accelera metabolismul este să mănânci alimente bogate în proteine la toate mesele.

Proteinele necesită multă muncă din partea organismului tău,pentru a fi descompuse şi,în acest proces,se construiesc muşchii,care contribuie la arderea grăsimilor. Digestia de proteine stimulează,de asemenea,arderea grăsimilor şi accelerează metabolismul.

 

Mănâncăulei de cocos

Uleiul de cocos (dar şi untul de cocos) s-a dovedit că îmbunătăţeşte metabolismul şi te ajută să pierzi în greutate. În plus,îţi oferă multă energie! Ambele sunt benefice pentru starea ta de spirit,şi sunt delicioase,astfel că le poţi consuma în numeroase combinaţii. Uleiul de cocos este bun şi pentru tiroidă!  

 

Nu uita de verdeţuri

Verdeţurile îţi accelerează în mod automat metabolismul,pentru că păstrează organismul curat. De asemenea,îţi oferă senzaţia de saţietate mai mult timp,în ciuda faptului că sunt sărace în calorii.

Verziturile sunt bogate în magneziu,un nutrientde top,necesar pentru întreg metabolismul,dar şi pentru combaterea stresului. Un consum echilibrat de magneziu te poate ajuta să dormi mai bine,alungă depresia,îţi furnizează energie constantă,pe tot parcursul zilei,şi potoleşte anxietatea.

 

Nu mai consuma alimenteprocesate (semi-preparate)

Trebuie să renunţi la acest tip de alimente,dacă vrei să-ţi stimulezi metabolismul. Alimentele procesate sunt extrem de nocive şi reprezintă cea mai proastă alegere în materie de hrană.

Reînvaţă-ţi papilele gustative cu alimente proaspete şi întreg organismul îţi va fi recunoscător.