Fiecare tip de corp are mai multe caracteristici care sunt unice pentru fiecare. De aceea,avem trei tipuri diferite de corpuri,care trebuie adaptate dietei.

Iată care sunt cele trei tipuri:

1. Umeri şi şolduri late

Acesta se referă la cei care au din punct de vedere a corpului,umerii şi şoldurile late şi un corp robust. Acest tip de corp este o rezervă de rezistenţă şi forţă;

-Persoanele cu acest tip de corp,mănâncă încet şi au o digestie lentă. Sunt controlate ţesuturile umede ale corpului,precum şi orice perturbare din corp care provoacă gripa,alergiile sau astmul;

-Vremea rece şi umedă este resimţită imediat;

-Persoanele suferă de congestie sinusală frecventă,şi pentru a le combate,acestea trebuie să includă usturoiul sau alimente cu usturoi în dieta lor;

-Acest tip de corp au un metabolism lent,au nevoie să urmeze un regim regulat de exerciţii fizice pentru a menţine excesul de grăsime corporală la distanţă;

-Ei trebuie să mănânce grăsimi în cantităţi minime şi trebuie să bea băuturi calde;

-Aportul de cereale,boabe şi legume este recomandabil;

-Pentru îndulcitorii,trebuie să folosescă mierea în loc de zahăr;

-Trebuie limitat consumul de carne,în special cea roşie şi cel de sare;

-Consumul de mese în porţii mici şi nu pe timp de noapte.

2. Corpul înalt şi subţire

Acest tip de corp reglementează fluxul şi mişcarea în interiorul corpului. Ei sunt predispuşi la piele uscată,constipaţie,insomnie şi disconfort în articulaţii,pierderi de memorie şi oboseală;

-Sunt subponderali şi se agită uşor;

-Acest tip de corp are nevoie de cantităţi mari de alimente,dar nu mai mult decât ceea ce organismul poate digera uşor;

-Laptele fiert ar trebui să fie consumat cald şi niciodată cu o masă completă;

-Toţi îndulcitorii sunt compatibili cu acest tip de corp,dar în cantităţi moderate;

-Consumul de orz,porumb,ovăz,secară şi mei trebuie să fie redus;

-Fructele sunt bune pentru acest tip de corp,dar prea fructe,cum ar fi merele,perele,rodiile,afinele,fructele uscate şi ar trebui să fie consumate în cantităţi mici;

-Legume,cum ar fi castraveţii,morcovii,cartofi dulci sunt bune;

-Mazărea,legume verzi cu frunze,broccoli,conopida,ţelina,dovleceii şi cartofi în cantităţi moderate sunt permise numai atunci când sunt gătite şi cu mai puţine condimente.

3. Corpul de înălţime medie şi greutate potrivită

Persoanele cu acest tip de corp au un caracter natural elementar. Ele sunt construiţi la un nivel mediu,dar cu dezvoltarea musculară mai mare;

-Ei pot păstra căldura corpului şi au pielea moale,au părul subţire,dar sunt predispuţi la chelie,albire şi căderea părului;

-Au tendinţa de a dezvolta aluniţe şi pistrui;

-Pielea lor este predispus la acnee şi erupţii cutanate;

-Ei sunt sfătuiţi să mănânce mai multe alimente reci,dulci şi suculente. Alimente mai puţin acide şi alimentele acre sau picante;

-Legumele,cum sunt sparanghelul,ardeiul gras,broccoli,varza,conopida,ţelina,porumbul,castravetele,salata verde,ciupercile,mazărea,păstârnacul,cartofii,sucul de fructe,dovleceii,sunt bune pentru acest tip de corp,dar ar trebui să fie consumate în cantităţi mai mici;

-Fructele precum merele,bananele,curmalele,nuca de cocos,strugurii,mango,pepenele şi caisele,fructele de pădure,cireşele,afinele,piersicile,ananasul,trebuie consumate în cantităţi mai mici;

-Orzul,ovăzul,orezul,grâul trebuie să aibă prioritate faţă de porumb,mei,secară şi hrişcă;

-Untul nesărat,laptele,brânzeturile moi,laptele bătut,sunt mai bune decât smântâna,iaurtul şi brânzeturile dure;

-Trebuie evitate băuturile răcoritoare şi alcool,dar este recomandat consumul de apă şi sucuri de fructe,naturale.