Vrei să încerci dieta Dukan,care se bazează pe consumul de alimente proteice,iar tu ai digestia leneşă? Este foarte posibil ca această cură de slăbire să nu dea rezultate bune în cazul tău. Din cauza metabolismului încetinit,mâncarea nu ar fi digerată la timp şi asta duce la acumularea de toxine şi,implicit,de kilograme.

Ca să nu ţi se mai pară că te îngraşi şi când bei un pahar cu apă,urmează aceste indicaţii,despre dieta zilnică,potrivită fiecărei forme a corpului. Tu cum ai silueta? În caz că nu ştiai,cele mai multe femei au corp în formă de măr sau de pară.

Ce să mănânci dacă ai siluetă în formă de pară

Îţi place că ai talia subţire,dar încerci să-ţi ascunzi şoldurile late şi coapsele voluptoase. Iar umerii ţi-i doreşti mai evidenţi? Toate aceste indicii au un singur răspuns:ai siluetă în formă de pară. Tu ar trebui să optezi pentru un meniu sărac în grăsimi şi cu multe fibre alimentare şi calciu.

Mănâncă dimineaţa cereale integrale şi lactate degresate,iar mai târziu peşte,cum ar fi ton şi somon,carne de pui,de curcan şi vită,pentru că se digeră mai uşor şi nu au multe calorii. Ar fi bine să introduci în meniu nuci,seminţe de in,avocado,ciuperci şi produse din soia,pentru că sunt surse excelente de proteine de calitate.

Siluetă în formă de măr

Trupul care se caracterizează prin talie generoasă,bustul plin,umeri mai laţi decâtşoldurileşi picioare frumoase,drepte şi subţiri,ca de balerină,se încadrează la construcţii corporale tip măr.

Tu poţi slăbi,dacă te bazezi pe alimentele bogate în vitamina C,sărace în zahăr,cum sunt citricele şi legumele. Mănâncă ardei roşu,vinete,fasole,mazăre,linte,humus,morcov şi evită prăjelile,carnea tocată,deserturile cu multe grăsimişi zahăr. De asemenea,limitează consumul de băuturi alcoolice.

Dacă ai siluetă dreaptă

Se mai numeşte şi siluetă dreptunghi şi se defineşte prin talie nedefinită. Per ansamblu,forma corpul tău este „bine făcută“ de sus până jos,adica ai forme similare din cap până în picioare,de exemplu,umerii sunt în aceeaşi linie cu şoldurile.

Ca să nu te îngraşi,dar şi să slăbeşti,tu trebuie să renunţi la grăsimi animale,la dulciuri şi băuturi carbogazoase. Introdu în alimentaţie fructele oleaginoase,seminţe şi nuci,şi mizează pe creveţi,alge,ton,sardine,cod. Efecte bune au şi broccoli,varza,ardeiul iute şi condimentele care accelerează metabolismul.