Ardeii iuţi 

O jumătate de cană de ardei iute tocat sau cubuleţe conţine 107,8 mg de vitamina C. În plus,cercetătorii de la Universitatea din Buffalo au descoperit că substanţa care dă iuţeala ardeilor,capsaicina,poate ajuta la ameliorarea durerilor articulare şi musculare.

 Ardeii graşi 

O cană cu ardei gras roşu,tăiat mărunt,conţine,190 mg,de aproape trei ori mai multă vitamina C decât o portocală. Ardeii roşii sunt,de asemenea,o mare sursă de vitamina A,esenţială pentru sănătatea ochilor.

 Varza kale 

Este bogată în vitaminele A,C şi K. O singură cană cu varză Kale conţine 80,4 mg de vitamina C. Pe lângă toate acestea,această legumă are o doză considerabilă de minerale şi acizi graşi.

 Broccoli 

Un pumn de bucheteţe de broccoli are 132 mg de vitamina C,fibre şi doar 30 de calorii. Studii recente arată că această legumă previne apariţia cancerului.

 Papaya 

Numeroase cercetări arată că papaya are numeroase beneficii:curăţă sinusurile,hidratează pielea şi întăreşte oasele. O cană cu papaya are 88,3 mg de vitamina C.

Căpşuni

O ceaşcă cu acest fructe conţine 84,7 mg de vitamina C,plus o doză mare de acid folic şi nutrimenţi care menţin sănătatea inimii. Căpşunile mai au un avantaj neaşteptat:ajută la albirea naturală a dinţilor.

Conopidă

Fie că sunt gătite la aburi sau fierte,o cană cu bucheţele de conopidă au 127,7 mg de vitamina C,plus 5 grame de fibre şi 5 grame de proteine.

Ananas

Pe lângă cele 78,9 mg de vitamina C,ananasulconţine bromelaină,o enzimă digestivă care ajută la descompunerea alimentelor şi previne balonarea. Bromelaina acţionează şi ca antiinflamator natural,ajutându-te să te recuperezi mai repede după un efort intens.