Multe alimentele fac rău pielii,de aceea este bine să le eviţi,pentru a avea un ten fără probleme.

Zahărul

Specialiştii avertizează să nu mai adaugi zahărîn preparate,să citeşti etichetele alimentelor,să stai departe de produsele care au peste 20 de grame de zahăr per porţie şi să nu depăşeşti consumul total de zahăr de maxim 60 de grame pe zi. Zahărul este unul dintre vinovaţii pentru care rişti să te îngraşi,suferi de obezitate,diabet,boli cardiovasculare. Tot acest aliment este de vină pentru apariţia ridurilor.  

Băuturile carbogazoase

Conţin foarte mult zahăr şi sirop de porumb,ce poate dezechilibra nivelul de zahăr din sânge. Băuturile carbogazoase au şi cele mai multe substanţe acide pe care le poţi ingera,care fac ca organismul tău să fie mai acid.  Având un pH acid,oasele tale se dizolvă încet şi pielea se subţiază,pe lângă faptul că se măresc şansele apariţiei cancerului.

Untul de arahide

Arahidele sunt bogate în ulei,iar uleiul încălzit se oxidează (untul de arahide se obţine din arahide prăjite). Oxidarea este cauza principală a îmbătrânirii pielii. Arahidele sunt,de asemenea,bogate în aflatoxină,o ciupercă ce este cancerigenă,astfel încât,chiar dacă ai cumpărat unt de arahide brut,ai putea totuşi ingera,o cantitate mare de aflatoxină.

Uleiul vegetal

Evită să consumi uleiuri vegetale,pentru că favorizează apariţia petelor pe piele şi a ridurilor. Poţi opta pentru uleiul de măsline şi pentru cel de cocos.

Uleiul de măsline organic certificat este sănătos,atunci când este consumat crud. Uleiul de nucă de cocos este uleiul cel mai stabil din punct de vedere termic,iar dacă îl foloseşti pentru gătit,ar trebui să utilizezi versiunea nerafinată.