Încărcăm şi stresăm inima cu diete nesănătoase, lucru care afectează în cele din urmă sănătatea ei. Alimentele grase pot creşte nivelurile de colesterol, care duc la depunerea de plăci pe peretele vaselor de sânge, lucru care împiedică funcţionarea corectă a inimii. Aşadar, este important să începi să incluzi, din timp, în dietă alimente sănătoase pentru inimă.

Iată care sunt cele mai bun produse alimentare pentru sănătatea inimii tale:

Peşte

Somonul, macroul şi heringul sunt cunoscuţi pentru faptul că scad riscul de arteroscleroză, care este un factor major în dezvoltarea bolilor cardiovasculare. Este recomandat să se mănânce peşte de cel puţin trei ori pe săptămână. În plus, peştele se află în primele rânduri ale listei cu alimentele care previn atacul de inimă.

Fulgi de ovăz

Datorită conţinutului ridicat de fibre, prin consumul fulgilor de ovăz este redus nivelul colesterolului rău şi este îmbunătăţită digestia.

Afine

Afinele şi căpşunile sunt considerate cele mai bune fructe când vine vorba de scăderea valorilor tensiuniii arteriale şi dilatarea vaselor de sânge.

Ciocolată neagră

Ciocolata neagră, cea care conţine 60-70% cacao, ajută la normalizarea presiunii sangvine. În plus, previne coagularea sângelui în timp ce combate inflamaţia.

Nuci

Nucile conţin proteine şi fibre, substanţe nutritive care protejează inima. În plus, nucile sunt sursă de vitamina E, cunoscută pentru faptul că reduce nivelul colesterolului rău.

Ulei de măsline extravirgin

Doar o picătură de ulei de măsline extravirgin, consumată zilnic, are capacitatea de a scade nivelul de colesterol rău şi de zahăr din sânge.

Vin roşu

Vinul roşu reduce depozitele de grăsimi din vasele de sânge şi protejează inima. De asemenea, băutura are efect detoxificant, eliminând toxinele acumulate în organism. Pentru sănătatea inimii, este recomandat să se bea un pahar de vin roşu pe zi sau o dată la două zile.

Alte alimente care protează inima sunt: ceaiul verde, spanacul, broccoli, avocado.


Credit foto:
www.health.com