Cacao

Optează pentru praf de cacao crudă,pentru un efect antioxidant uimitor,care îţi va oferi şi acel gust specific ciocolatei.

Brânză

Dacă vrei o gustare sănătoasă,alege să-ţi faci un toast (pe grătar sau la sandwich-maker) dintr-o bucată de brânză.

Ca alternativă,poţi încerca un sandiş cu brânză,pusă între două bucăţi de ardei gars roşu.

Pui

Păstrează la frigider câteva bucăţele de friptură de pui sau de curcan,pe care să le consumi seara,atunci când rămâi fără energie,cu câteva ore înainte de cină.

Scorţişoară

Poţi presăra puţină pudră de scorţişoară pe o varietate de alimente,printre care şi iaurturi. Mai poţi adăuga un baton de scorţişoară şi în ceaiurile pe care le bei în mod constant.Scorţişoara este grozavă şi pentru reducerea inflamaţiilor.

Uleide nucă de cocos

Este foarte dulce şi bun! Adaugă un pic de ulei de nucă de cocos la piureuri sau găteşte cu el atunci când prăjeşti diferite alimente.

Stevia

Dacă vrei să îndulceşti cafeaua de dimineaţă,optează pentru stevia. Va fi mult mai uşor metabolizată de organism.


Citeşte şi:

Beneficiile uleiului de migdale

Adevărat şi fals despre lapte