Parmezanul are mai mult calciu decât brânza

În schimb, parmezanul, care e foarte bogat în calciu, poate fi o sursă excelentă de calciu. Excelent plus gustos egal minunat pentru tine! Doar 30 g de parmezan îţi furnizează nu mai puţin de 340 mg de calciu! În comparaţie, aceeaşi cantitate de brânză Cheddar îţi furnizează 200 mg. În total, la vârsta ta, ai nevoie de 1 000 mg de calciu zilnic.

Merele luptă împotriva bolilor

Merele sunt o soluţie dulce şi sănătoasă, un excelent furnizor de antioxidanţi, care luptă împotriva bolilor. Într-un studiu recent care a vrut să evidenţieze puterea merelor de a lupta împotriva infecţiilor respiratorii, s-a stabilit clar că doar 5% dintre participanţii care au mâncat mere zilnic, timp de două săptămâni au dezvoltat infecţii respiratorii, comparative cu 45% care nu au avut nimic.

Lintea e bogată în fier

Lintea e săracă în calorii şi bogată în fier. 12% dintre femei au niveluri scăzute de fier în sânge, lucru care, netratat, poate duce la complicaţii serioase. Tot studiile au arătat că femeile cu deficienţe de fier care au consumat linte nu au avut probleme de sănătate, comparativ cu celelalte care n-au mâncat linte.

Broccoli are vitamina C

O cană de broccoli furnizează 100% din necesarul tău de vitamina C zilnic. Vitamina C e crucial în producţia de collagen, care dă elasticitate pielii. De asemenea,e bogat în betacaroten, care, în organism se converteşte în vitamina A.

Cartofii au potasiu mai mult ca bananele

Cartofii conţin un compus denumit amidon rezistent, care ajută la menţinerea greutăţii. O spatulă de cartofi fierţi scoşi de la fiert livrează 100 de calorii. Au mai mult potasiu decât banana şi ajută la menţinerea în limite normale a tensiunii arteriale.

Spanacul are magneziu

Spanacul e bogat în vitamina K, magneziu şi calciu – o combinaţie care încetineşte pierderea de calciu din oase. Are folaţi, vitamina B, care ajută la obţinerea unei sarcini sănătoase şi la dezvoltarea neuronală armonioasă a fătului.


Sursa foto: www.rd.com