Merele sunt pline de fibre

Datorită conţinutului lor ridicat de fibre,merele sunt o opţiune ideală pentru cei care vor să-şi potolească senzaţia de foame. Un alt beneficiu al merelor este faptul că sunt greu de digerat,ceea ce înseamnă că nu ţi se va face foame repede. Mestecă-le încet şi dă-i răgaz creierului să perceapă că ai mâncat.

Citricele amăgesc nevoia de dulce

Ori de câte ori vrei să mănânci o prăjitură sau câteva pătrăţele de ciocolată,renunţă la idee şi alege în schimb citrice precum portocale,grepfrut,mandarine sau lămâi. Pe lângă faptul că au un aport consistent de fibre,ele sunt formate în cea mai mare parte din apă,deci nu te vei îngrăşa. Totodată,gustul lor dulce acrişor va alunga nevoia de dulce. Evită să le transformi în suc deoarece se vor pierde o mare parte din substanţele nutritive.

Ceaiul verde taie pofta de mâncare

Acest ceai nu doar că accelerează metabolismul,dar taie şi pofta de mâncare. El stimulează eliberarea unor hormoni responsabili de instalarea senzaţiei de saţietate. Aşadar,ori de câte ori simţi că ţi se face foame,bea câte o cană de ceai verde. Nu trebuie uitat faptul că de multe ori senzaţia de sete este confundată cu cea de foame,ceea ce duce la o alimentaţie în exces. Astfel,o cană de ceai ar putea fi exact ceea ce-ţi cere organismul.


Citeşte şi:

Ce să mănânci ca să reduci pofta de dulce

Ţelina taie pofta de mâncare