Ceaiul verde

Dacă vrei să scapi de cearcăne,primul pas este să fierbi o cană de apă şi să adaugi un plic de ceai verde chinezesc. Acesta conţine un amestec minunat de antioxidanţi care ajută la menţinerea sănătăţii ochilor,atunci când este inclus în alimentaţie. Mai mult,ceaiul protejează ochii împotriva efectelor nocive ale soarelui. Pentru a obţine cât mai mulţi antioxidanţi,scufundă pliculeţul în apa fierbinte de câteva ori.

Somonul

Face minuni pentru pielea ta. Peştele gras este bogat în lipide esenţiale de care tenul are nevoie pentru a rămâne tânăr mereu. Acizii graşi omega 3 menţin elasticitatea pielii şi au rol în păstrarea sănătăţii membranei celulare. Dacă nu eşti un fan al somonului,poţi opta pentru păstrăv,macrou sau sardine. Au acelaşi efect benefic pentru piele şi ten.

Ouăle

Dacă vrei să ai un păr bogat,plin de vitalitate,savurează în voie o ompletă  sau o frittata picantă. Ouăle sunt fantastice pentru podoaba capilară,nu doar datorită conţinutului bogat de proteine – esenţiale pentru creşterea părului,dar conţin,de asemenea,şi biotină. Acestea pot fi folosite şi ca mască organică pentru păr.

Varza creaţă

Pentru unghii puternice şi strălucitoare ai nevoie de nutrienţii din varza creaţă. Aceasta,la fel ca oricarea alte legume cu frunze verzi,este bogată în fier. O carenţă de fier se vede în unghiile fragile,care cresc greu. Adaugă acest ingredient în ciorbe,tocane şi tarte.

Roşiile

În cazul în care pielea ta tinde să se ardă atunci când este expusă la razele solare,trebuie să mănânci o mulţime de alimente roşii,cum ar fi tomatele. Într-un studiu,participanţii care au consumat cinci linguri de pastă de tomate,adăugate la prepararea mâncărurilor,au fost cu 25 la sută mai protejaţi împotriva arsurilor solare. De asemenea,în cazul acestora s-a înregistrat o creştere a nivelului de colagen din piele – o proteină fibroasă care ajută la menţinerea tinereţii pielii.

Orezul brun

Dacă vrei să scapi de câteva kilograme,nu tăia de pe lista de alimente orezul brun. Acesta este o sursă de energie scăzută în grăsimi,cu eliberare lentă. În plus,deoarece este bogat în fibre,orezul te va ajuta să te simţi sătulă mai mult timp.