Ardeii graşi

Indiferent de culoarea pe care o alegi,ardeiul gras oferă beneficii uimitoare pielii. Conţine un nivel ridicat de vitamina C,care este un nutrient esenţial pentru producţia de colagen. De asemenea,vitamina C ajută la protejarea celulelor împotriva radicalilor liberi,agenţi ce atacă ADN-ul unei celule.

Fructele de pădure

Viu colorate,fructele de pădure conţin antioxidanţi,ce neutralizează radicalii liberi,care deteriorează ADN-ul celulelor pielii sănătoase. Murele,afinele,căpşunile au unele dintre cele mai ridicate niveluri de antioxidanţi dintre toate alimentele. Studiile recente au arătat legătura pe care o are consumul de antioxidanţi şi scăderea incidenţei razelor UV.

Ceaiul verde

Unul dintre produsele cele mai  hrănitoare pentru piele este de fapt o băutură. Acesta este un alt antioxidant puternic,care oferă protecţie împotriva razelor UV şi ajută la prevenirea cancerului. Bând des ceai verde îţi ajuţi pielea să se regenereze şi lupţi împotriva îmbătrânirii premature.

Uleiul de măsline

Deşi îl consideri un condiment umil,uleiul delicios de măsline este un ingredient esenţial pentru o piele sănătoasă. O piatră de temelie a dietei sănătoasemediteraneene,uleiul de măsline ajută împotriva daunelor oxidative (soare sau poluare) şi previne inflamaţiile. Din cercetări rezultă că uleiul de măsline,consumat în mod regulat,hidratează pielea din interior către exterior.

Somonul

Acest peşte conţine niveluri ridicate de Omega-3,grăsimi cunoscute pentru capacitatea lor de a combate inflamaţiile-procese dăunătoare care cauzează acneea,îmbătrânirea prematură şi iritaţiile. În plus,cercetătorii au descoperit că peştele gras precum somonul poate ajuta la reducerea simptomele psoriazisului şi reduce riscul de cancer de piele.