Pentru ochii

S-a dovedit că vitamina A sau betacarotenul,pe care-l putem lua din morcov,este foarte bun pentru sănătatea ochilor. În plus,luteina,vitamina C şi alţi antioxidanţi din legume,pot reduce riscul de dezvoltare a unor afecţiuni oculare,cum sunt degenerarea maculară şi cataracta. Aceşti antioxidanţi,împreună cu zincul,pot fi asimilaţi de către organism şi din ou,citrice şi fructele de pădure.

Citeşte şi:3 soluţii pentru combaterea retenţiei de apă

Pentru piele

Pe lângă toate produsele de îngrijire destinate pielii,putem să hrănim şi să fortificăm pielea din interior. Ciocolata,în special cea neagră,care este sursă bogată de antioxidanţi,este foarte bună pentru hidratarea pielii şi intensificarea culorii tenului.

Dacă nu suferi de intoleranţă la lactoză,ar trebui să ştii că laptele este ideal pentru curăţarea pielii,dar şi pentru prevenirea liniilor fine şi ridurilor. Legumele verzişi cele galbene conţin carotenoide,care încetinesc procesul de îmbătrânire a tegumentului şi scad nivelul de sensibilitate a pielii la soare.

Citeşte şi:6 motive pentru care este bine să bei apă în primele 60 de secunde după ce te-ai trezit!

Pentru sistemul digestiv

Cerealele integrale şi orezul brun sunt surse importante de fibre,care sunt eficiente în procesul de digestie. Iar probioticele care se găsesc în iaurt,kefir şi legumele murate,elimină din organism bacteriile dăunătoare şi toxinele,întărind sistemul imunitar şi îmbunătăţind starea generală a intestinelor.

Sursă+credit foto:www.beautyfrizz.com