Consumul de zahăr creşte riscul de diabet şi obezitate, după cum ştim cu toţii. Este foarte important ca oamenii să fie conştienţi de alegerile alimentare şi să acorde atenţie chiar şi celor considerate sănătoase. Pentru că, ingredientele mascate pot face mai mult rău decât bine. Află care sunt produsele care conţin cel mai mult zahăr.

Iaurt degresat

Iaurtul este preferat la micul dejun. Dar, ceea ce nu se ştie este că, produsul respectiv conţine zaharuri cunoscuţi ca macronutrienţi care încetinesc digestia. În plus, în urma consumului, nivelul de zahăr din sânge va creşte.

Smoothie la sticlă

Smmothie-urile sunt preferate în perioadele în care vrei să slăbeşti. Dar băuturile naturale care oferă rezultate sunt cele preparate în bucătărie, nu cele din comerţ. Smoothie-ul natural conţine fibre şi substanţe nutritive care îmbunătăţesc digestia. În schimb, băuturile de acest fel cumpărate din comerţ nu conţin deloc fibre, ci sirop de porumb sau fructoză, care fac mai mult rău. Aşadar, smoothie-ul la sticlă trebuie evitat.

Unt de arahide

Acest unt delicios conţine o cantitate mare de zahăr. Doar două linguri de unt de arahide au mai mult zahăr decât o prăjitură. Pentru a evita îngrăşarea, nu mânca zilnic.

Fructe uscate

Aceste bucăţi delicioase de fructe nu conţine decât o cantitate mică de fibre. Fructele uscate se află în topul alimentelor cu cea mai mare cantitate de zahăr.

Sos pentru salată

Sosurile pentru salate sunt cunoscute ca distrugătorii dietei. Acestea conţin mult zahăr, sodiu şi substanţe chimice şi, prin urmare, vei consuma mai mult zahăr decât atunci când mănânci un desert.

Brioşe

Brioşele care sunt vândute cu etichetă falsă, cum  ar fi ”tărâţe” sau ”brioşe fără zahăr”, sunt lipsite de fibre şi în schimb conţin o cantitate mare de zahăr. Acestea nu fac altceva decât să crească numărul de calorii consumate.


Credit foto: www.aliexpress.com