Ceai verde matcha

Matcha este pulberea de ceai verde obţinută prin măcinarea frunzelor de ceai verde. Ea se adaugă în apă fierbinte pentru obţinerea unui ceai verde aromat. Prezenţa frunzelor măreşte nivelul cofeinei la aproximativ aceeaşi cantitate de cofeină pe care o conţine o ceaşcă de cafea. Mai mult, matcha oferă un efect calmant datorită aminoacidului L-theaninei. În plus, pulberea este bogată în antioxidanţi, în special un subtip numit polifenoli.

Suc de iarbă de grâu

„Iarba de grâu este o sursă concentrată de vitamine (A, C şi E), precum şi de minerale - fier, calciu, magneziu şi aminoacizi”, spune nutriţionistul Maggie Moon. Mai mult, substanţele nutritive prezente în sucul de iarbă de grâu oferă o creştere a energiei similară cu cea oferită de cafea.

Ceai de ginseng

Cafeaua te ajută să te concentrezi, ceea ce pare să facă şi substanţele nutritive prezente în ceaiul de ginseng. Acesta este considerat remediul pentru ameliorarea mai multor probleme de sănătate, inclusiv răceala, oboseala cronică etc. Ceaiul de ginseng poate fi preparat din rădăcini, pulbere de rădăcini sau alte părţi ale plantei. Iubitorii de cafea pot fi atraşi de aroma lui naturală amară.

Suc de rodie

Rodia este un fruct bogat în antioxidanţi. „Studiile de laborator au arătat că proprietăţile acestui suc pot îmbunătăţi considerabil sănătatea inimii, păstrând flexibilitatea arterelor principale şi reducând inflamaţiile la nivelul vaselor de sânge şi prevenind acumularea plăcii bacteriene”, conform Csid.ro.

Apă

Nu există nicio modalitate mai bună de a lupta împotriva deshidratării şi creşterea energiei decât cu un pahar de apă rece. În plus, vara este anotimpul în care hidratarea este extrem de importantă. Un organism hidratat prezintă o creştere a funcţiei cognitive şi gastrointestinale, împreună cu performanţa fizică.

Recomandat este să bei apă înainte şi după ce bei cafea. Mai mult, nu bea mai mult de două ceşti de cafea pe zi.


Credit foto: www.organicfacts.net