Îmbunătăţeşte digestia

Pe lângă aportul considerabil de fibre,ananasul conţine şi bromelaină,o substanţă care are rolul de a a scădea nivelul de acid din stomac. Această substanţă reglează şi producţia de suc gastric,aşadar dacă mănânci în mod constant ananas vei avea un tract digestiv sănătos.

Întăreşte oasele

Chiar dacă nu se poate lăuda cu un conţinut crescut de calciu,anansul are în schimb mult mangan,un mineral esenţial pentru întărirea structurii oaselor şi crearea de ţesuturi. O cană de ananas proaspăt îţi asigură 73% din necesarul zilnic de mangan.

Îţi păstrează gingiile sănătoase

Oamenii nu acordă prea multă atenţie gingiilor,deoarece sunt mai preocupaţi de aspectul dinţilor. Însă,dacă nu ai grijă de gingii şi dinţii vor avea de suferit,iar în final acest lucru va duce la căderea lor. Ananasul menţine gingiile sănătoase şi astfel vei avea o bună igienă orală.

Alină durerile reumatice

Dacă te supără dureile cauzate de artrită,atunci ai grijă să introduci în dieta ta ananasul. Acesta are proprietăţi antiinflamatoare,fiind recomandat şi celor care au gută.


Citeşte şi:

Dieta cu ananas te ajută să slăbeşti 3 kg în 5 zile

Beneficiile consumului de fructe dimineaţa


Previne răcelile

Schimbările bruşte de temperatură şi vremea răcoroasă îţi slăbesc sistemul imunitar şi astfel vei fi mai predispusă la contactarea unor viroze sau răceli. Ananasul este o sursă excelentă de vitamina C,care-ţi întăreşte sistemul imunitar. De asemenea,dacă eşti deja răcită poţi lua medicamente şi să consumi câte 2-3 felii de ananas şi boala va trece mai repede.

Scade riscul de a suferi de degenerenţă maculară

Una dintre principalele cauze care duc la pierderea vederii în cazul persoanelor adulte este degenerenţa maculară. Ananasul conţine mult betacaroten,ceea ce poate scădea riscul de a suferi de această afecţiune cu până la 36%.